Ali je res do 50% cenejše oglaševanje na Google AdWords, če imam pravilno optimizirano spletno stran?

Cenejše oglaševanje na Google AdWords dejansko dosežemo s kvalitetno izdelano in optimizirano spletno stranjo. Google poda oceno kakovosti (QS) spletne strani in na podlagi te postavi ceno PPC (pay per click), CPC (cost per click) ali CNK (cena na klik).

Oceno kakovosti določajo sledeči parametri in sicer:

  1. Razmerje med prikazi in kliki (CTR – click through rate)
    kar 60% ocene kakovosti
  2. Ustreznost oglasa in
  3. Izkušnje s ciljno stranjo.

Se pravi, da ni samo kvalitetno izdelana spletna stran tista, ki nam zmanjša ceno na klik ampak tudi oba zgoraj navedena parametra.

Da bi bilo cenejše oglaševanje na Google AdWords priporočam, da me pokličete in bomo skupaj vaš oglaševalski proračun čim bolj racionalno izkoristili.

Nenad Matić2018-07-28T15:02:57+00:00