Kaj mora vsebovati uspešna spletna trgovina?

Predstavil bi nekaj koristnih namigov kaj mora vsebovati uspešna spletna trgovina in sicer:

Blagovno znamko, ki se prodaja.

Potrošniki so že v osnovi skeptični pri spletnem nakupovanje zaradi nezaupanja do artiklov ali do same spletne trgovine. Zaupanje med podjetjem in kupcem se lažje doseže, če spletna trgovina prodaja izdelke priznanih blagovnih znamk. S prodajo priznane blagovne znamke se polovica zaupanja že pridobi. Na nas je samo, da pridobimo še zaupanje do našega podjetja in prodaja bo uspešna.

Spletno trgovino usmerjeno k uporabniku.

Spletna trgovina mora biti prijazna in všečna obiskovalcem zato je potrebno upoštevati njihove želje in pričakovanja. Le na tak način bo prodaja uspešnejša in zadovoljila naša pričakovanja.

Podrobni opisi izdelkov in spodbujanje k nakupu.

Obiskovalcem spletna trgovina mora nuditi natančne opise izdelkov, ker jih lahko pomankanje informacij odvrne od nakupa. Poleg tega je potrebno pravilno nagovoriti obiskovalce in jih prepričati v nakup. Pri tem se lahko uporabljajo različne marketinške strategije, kot so naprimer brezplačna dostava, nižje cene, ipd.

Prilagojen iskalnik glede na kompleksnost spletne trgovine.

Vsaka spletna trgovina ne potrebuje iskalnika izdelkov. Ni potrebno imeti iskalnik, če prodajamo samo nekaj vrst artiklov. Iskalnik z vsemi svojimi filtri je nujni dodatek pri večji količini različnih izdelkov zaradi hitrejšega iskanja po željenih kriterijih in zmožnostih kupca.

Napisane informacije o vračilu in reklamaciji izdelka.

Te informacije je potrebno napisati že zaradi zakonskih določil. Po drugi strani so te informacije zelo pomembne pri odločanju kupca ali se odloči za nakup ali ne.

Animiranje kupcev za ponovni nakup.

Strategij je tu ogromno. Med drugim je zelo pogosta strategija kartica zvestobe ali dva izdelka za ceno enega in podobno. Nagradimo zveste kupce in jim ponudimo ugodnosti.

Utrjevanje zaupanja.

Zaupanje se gradi postopoma in brez zavajanja obiskovalcev ali obstoječih kupcev. Kar napišemo mora tudi držati. Če obljubimo, da bomo izdelek dostavili isti dan, to moramo tudi zagotoviti. Pošteno in iskreno poslovanje bo zgradilo zapanja vreden odnos med prodajalcem in kupcem. S tem bomo dosegli, da se dober glas širi v deveto vas. V nasprotnem primeru se bodo slabe izkušnje kupcev kar hitro razširile po spletu in bo slab ugled in poslovanje podjetja zaustavilo prodajo.

Biti boljši od konkurence.

Spletna trgovina naj ponuja dodano vrednost za kupca. Inovativen in izboljšan način nakupa bo popularnost spletne trgovine povečal in s tem posledično tudi prodajo. Drugačnost je priporočljiva vendar jo je potrebno prilagoditi željam in potrebam kupca.

Spletna trgovina mora kupca seznaniti s podatki

  • Podatki od podjetja, ki prodaja (naziv, naslov, TRR, ipd.).
  • Cena izdelka in dostave.
    Cene morajo vsebovati DDV ali pa izrecno napisati, da ga ne vsebujejo.
  • Možnosti načina plačevanja.
  • Podatki o karakteristikah izdelka ali podroben opis izdelka in storitve.
  • Informacijami o garanciji.
  • Način im možnost dostave.

Spletna trgovina je avtomatizirana. Vsebuje bazo vseh prodajnih izdelko ter iskalnik prek katerega kupec poišče željen izdelek in ga doda v košarico. Da bi kupec realiziral nakup izdelka se mora pred tem registrirati in vpisati svoje podatke za dostavo.

Spletna trgovina je danes zelo priljubljen način nakupovanja. Kupcu omogoča hiter, varen in udoben način nakupovanja. Prav tako lahko kupec kadarkoli opravi nakup, ko ima čas in ni vezan na delovni čas trgovine. Za prodajalca ima spletna trgovina tudi številne prednosti. Od najpomembnejših prednosti so najbolj izpostavljeni nižji stroški obratovanja.

Nenad Matić2018-06-28T17:41:53+00:00