Kako napisati prodajni oglas za uspešno AdWords oglaševanje?

Uspešno AdWords oglaševanje mora upoštevati tudi pravilno pisenje oglasa. Glede na to, da je omejitev pisanja, je potrebno dobro premisliti s čim lahko bodočega kupca motiviramo, da klikne na oglas.

Lahko se uporabijo tudi nekateri od klasičnih marketinških načinov pisanja:

  • Povdarjanje prednosti za kupca.
    • brezplačna dostava,
    • brezplačna poštnina,
    • hitra dostava,
    • za izdelke v akciji 20% popusta,…
  • Izpostavitev cene izdelka ali storitve.
    Predvsem priporočljivo za spletno trgovino.
  • Oglas mora biti povezan z vsebino na katero preusmerja potencialnega kupca.
    Ne smemo zavajati kupcev.
  • Ključna beseda v naslovu in opisu.
    Iskalnik bo ključno besedo odebelil in jo povdaril.
  • Ustvarimo več različnih oglasov in testiramo uspešnost posameznega oglasa.
    Google bo oglase prikazoval izmenično vendar bolj pogosto tiste, ki so uspešnejši.

Predlogi za optimalen REmarketing v Google AdWords iskalnem omrežju:

  • Ustvariti sezname po sistemu zgoraj in meriti njihovo učinkovitost.
  • Uporaba bolj splošnih ključnih besed saj je verjetnost konverzije večja pri obiskovalcih, ki nas že poznajo.
  • Kombiniranje dinamišnih oglasov v Google AdWords iskalnem omrežju (DSA) s seznamom za REmarketing.
  • Spreminjanje oglasov in testiranje odziva na posamezni oglas.
Nenad Matić2018-06-28T17:43:42+00:00
Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.