Kako napisati prodajni oglas za uspešno AdWords oglaševanje?

Uspešno AdWords oglaševanje mora upoštevati tudi pravilno pisenje oglasa. Glede na to, da je omejitev pisanja, je potrebno dobro premisliti s čim lahko bodočega kupca motiviramo, da klikne na oglas.

Lahko se uporabijo tudi nekateri od klasičnih marketinških načinov pisanja:

  • Povdarjanje prednosti za kupca.
    • brezplačna dostava,
    • brezplačna poštnina,
    • hitra dostava,
    • za izdelke v akciji 20% popusta,…
  • Izpostavitev cene izdelka ali storitve.
    Predvsem priporočljivo za spletno trgovino.
  • Oglas mora biti povezan z vsebino na katero preusmerja potencialnega kupca.
    Ne smemo zavajati kupcev.
  • Ključna beseda v naslovu in opisu.
    Iskalnik bo ključno besedo odebelil in jo povdaril.
  • Ustvarimo več različnih oglasov in testiramo uspešnost posameznega oglasa.
    Google bo oglase prikazoval izmenično vendar bolj pogosto tiste, ki so uspešnejši.

Predlogi za optimalen REmarketing v Google AdWords iskalnem omrežju:

  • Ustvariti sezname po sistemu zgoraj in meriti njihovo učinkovitost.
  • Uporaba bolj splošnih ključnih besed saj je verjetnost konverzije večja pri obiskovalcih, ki nas že poznajo.
  • Kombiniranje dinamišnih oglasov v Google AdWords iskalnem omrežju (DSA) s seznamom za REmarketing.
  • Spreminjanje oglasov in testiranje odziva na posamezni oglas.
Nenad Matić2018-06-28T17:43:42+00:00