Kako pravilno napisati vsebino facebook oglasa, da bi bil učinkovit?

Vsebino Facebook oglasa je potrebno pravilno napisati, da bi bil dosegli željen učinek in sicer:

  • Ustarimo oglase s sliko.
  • Začnemo z oglaševanjem na klik, nato spremenimo, če je to potrebno na oglaševanje na ogled.
  • Najmanj 4 krat na tedensko objaviti.
  • Dnevno komunicirati z uporabniki.
  • Svetujmo in ne modrujemo.
  • Preusmerjamo uporabnike na našo spletno stran.
  • Uporabnike pri odgovorih naslavljamo z imenom.

Med kampanjo moramo oglase stalno optimizirati in dodajati nove. To storimo s pomočjo slik in sicer, da uporabimo tekstovno sporočilo v sliki oglasa, posebaj, ko nimamo atraktivnih slik. Slika naj predstavlja rešitev problema, ki ga rešuje naš proizvod ali storitev.

Pri oblikovanju naslova ter oglaševalskega teksta upoštevamo da:

  • Se poudarjajo prednosti.
  • Vsebina je kratka in jedrnata.
  • Je oglas enostaven in razumljiv.
  • V stavku ali dveh pritegnemo pozornost in všečnost.
  • Pri izdelavi oglasa uporabimo močan CTA (call-to-action) – gumb, ki spodbuja uporabnike k aktivnostim.
  • Tekst v oglasu jasno ”kliče” uporabnika h kliku na oglas, ipd.

Oglas je bolj učinkovit, če se doda tudi kakšna atraktivna slika. Nato se spremljajo rezultati oglaševanja ter se po potrebi izboljša in prilagodi oglas glede na odziv.

Nenad Matić2018-06-28T17:44:56+00:00
Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.