Željen učinek email kampanje dosežemo z upoštevanjem spodnjih nasvetov in sicer:
Naslovi
Pri pisanju email sporočil se določi naslov, ki je izstopajoč in sproži zanimanje ali radovednost za nadaljnje branje.
V naslovih se izogibamo pisanju besed, kot so:
- “brezplačno”,
- “100% zadovoljstvo”,
- “atraktivna cena” in vseh ostalih promocijskih nagovorov,
- izogibamo se tudi pisanju večih klicajev ali vprašajev, ter
- vstavljanju simbola € ali $.
Takšna sporočila bodo avtomatično zašla v nezaželeno pošto, ki jih v večini primerov prejemnik sploh ne registrira, da jih je dobil.
Priporočljivo je pisanje naslovov, ki imajo:
- na koncu vprašaj in
- v naslovu ime prejemnika.
Takšni naslovi so bolj učinkoviti.
Vsebina
Zelo pomemben je tudi začetek vsebine (prvi oddstavek), ki se v nekaterih poštnih odjemalcih prikaže kot osnutek sporočila in je odločilnega pomena ali bo prejemnik kliknil na sporočilo in ga prebrali ali ne.
Vsebino pišemo:
- pregledno,
- zanimivo in
- motivacijsko ter
- všečno, da bodo prejemniki imeli sami potrebo jo deliti z drugimi.
V tekstu napišemo povzetek vsebine in jih povabimo, da si več preberejo na spletni strani ter priložimo povezavo do te vsebine. Povezave naj bodo veliki gumbi, ki kar kričijo k klicu k akciji (call to action).
Pri pisanju vsebine moramo upoštevati, da pišemo o potrebah in rešitvah za bodoče kupce in to ne več kot v dveh odstavkih (kratko in jedrnato). Brez skrbi lahko uporabljamo tikanje in vstavimo čustvene simbole.
Deljenje sporočila
Deljenje olajšamo tako, da v sporočilu dodamo:
- gumb za deljenje ali
- omogočimo obrazec za posredovanje sporočila.
S tem obrazcem in s pomočjo Google Analytics kode za sledenje ugotovimo kakšen je obseg deljene vsebine.
Povezava do spletne strani
Vsebini se dodajo povezave do naše spletne strani ali socialnih omrežij za morebitne podrobnosti o storitvi ali produktu, ki ga prodajamo. S tem si povečamo obisk spletne strani, kar zelo upliva na višjo uvrstitev spletne strani v iskalnih rezultatih iskalnikov, kot je Google.
Posebnosti
Zaradi varnosti ima veliko uporabnikov pri prejemanju sporočil blokirano prikazovanje slik zato ne priporočam vstavljanje slik v sporočilih.
Na koncu sporočila pod podpisom dodamo vrstico z napisom:
- “Sent from my iPhone” ali
- “Sent from Android device”.