Kako s pravilno napisano vsebino dosežemo željen učinek email kampanje?

Željen učinek email kampanje dosežemo z upoštevanjem spodnjih nasvetov in sicer:

Naslovi

Pri pisanju email sporočil se določi naslov, ki je izstopajoč in sproži zanimanje ali radovednost za nadaljnje branje.

V naslovih se izogibamo pisanju besed, kot so:

  • “brezplačno”,
  • “100% zadovoljstvo”,
  • “atraktivna cena” in vseh ostalih promocijskih nagovorov,
  • izogibamo se tudi pisanju večih klicajev ali vprašajev, ter
  • vstavljanju simbola € ali $.

Takšna sporočila bodo avtomatično zašla v nezaželeno pošto, ki jih v večini primerov prejemnik sploh ne registrira, da jih je dobil.

Priporočljivo je pisanje naslovov, ki imajo:

  • na koncu vprašaj in
  • v naslovu ime prejemnika.

Takšni naslovi so bolj učinkoviti.

Vsebina

Zelo pomemben je tudi začetek vsebine (prvi oddstavek), ki se v nekaterih poštnih odjemalcih prikaže kot osnutek sporočila in je odločilnega pomena ali bo prejemnik kliknil na sporočilo in ga prebrali ali ne.

Vsebino pišemo:

  • pregledno,
  • zanimivo in
  • motivacijsko ter
  • všečno, da bodo prejemniki imeli sami potrebo jo deliti z drugimi.

V tekstu napišemo povzetek vsebine in jih povabimo, da si več preberejo na spletni strani ter priložimo povezavo do te vsebine. Povezave naj bodo veliki gumbi, ki kar kričijo k klicu k akciji (call to action).

Pri pisanju vsebine moramo upoštevati, da pišemo o potrebah in rešitvah za bodoče kupce in to ne več kot v dveh odstavkih (kratko in jedrnato). Brez skrbi lahko uporabljamo tikanje in vstavimo čustvene simbole.

Deljenje sporočila

Deljenje olajšamo tako, da v sporočilu dodamo:

  • gumb za deljenje ali
  • omogočimo obrazec za posredovanje sporočila.

S tem obrazcem in s pomočjo Google Analytics kode za sledenje ugotovimo kakšen je obseg deljene vsebine.

Povezava do spletne strani

Vsebini se dodajo povezave do naše spletne strani ali socialnih omrežij za morebitne podrobnosti o storitvi ali produktu, ki ga prodajamo. S tem si povečamo obisk spletne strani, kar zelo upliva na višjo uvrstitev spletne strani v iskalnih rezultatih iskalnikov, kot je Google.

Posebnosti

Zaradi varnosti ima veliko uporabnikov pri prejemanju sporočil blokirano prikazovanje slik zato ne priporočam vstavljanje slik v sporočilih.

Na koncu sporočila pod podpisom dodamo vrstico z napisom:

  • “Sent from my iPhone” ali
  • “Sent from Android device”.
Nenad Matić2018-06-19T16:44:33+00:00