Kako uspešno komunicirati s sledilci na socialnih omrežjih?

Nekaj nasvetov kako uspešno komunicirati s sledilci na socialnih omrežjih:

  • Ne smemo konstantno pritiskati na uporabnike s ponudbo

    Na socialna omrežja so uporabniki prišli zaradi zabave in ne zaradi tega, da kaj kupijo. Prodajno usmerjene objave so nadležne za njih. Facebook je uradno objavil, da bodo objave, ki bodo preveč prodajno obarvane potisnil v ozadje posameznikovega “news feed-a” zato raje ponudimo vsebino, ki je prepričljiva, všečna vendar še vedno povezana z našo dejavnostjo.

  • Odgovarjati na vprašanja sledilcev

    Odgovarjamo na vsa vprašanja, tudi tista, ki nas spravljajo v zadrego. Bistvo socialnih omrežij je dvosmerna komunikacija. Uporabniki na objavo lahko odreagirajo s pohvalo, nasvetom, kritiko, z vprašanjem, ipd. Pomembno je, da smo hitro odzivni na reakcijo uporabnikov, tudi po delovnem času. Profile lahko povežemo s pametnimi telefoni in v realnem času spremljamo dogajanje.

  • Iskoristimo plačljivo oglaševanje

    Vedno več podjetji se odloča za promocijske objave in s tem pridobijo na boljši izpostavljenosti objav. Na Facebook-u recimo neplačljive objave ne dosežejo vseh uporabnikov katerim namenimo objavo, ker objavo Facebook namenoma zavira in nas na nek način prisili, da za želeni učinek plačamo. To je razumljivo saj Facebook živi od tega.

  • Osredotočimo se samo na najpomembnejša socialna omrežja

    Najbolj učinkovita socialna omrežja v Sloveniji so definitivno na prvem mestu Facebook, nato YouTube, Instagram, Google+ in potem ostali. Sicer pa je odvisno od posameznega podjetja s čim se ukvarja in se na podlagi tega odloči za izbor socialnega omrežja.

  • Moramo imeti ekskluzivno ponudbo

    Uporabniki se ne povežejo z nami samo zaradi tega, da bodo povezani. Pričakujejo nekaj ekskluzivnega, posebnega, nenavadnega, zanimiveg. Sledilce pridobimo s tem, ko vzbudimo v njih zanimanje, željo po tem, da komaj čakajo naslednjo objavo.

  • Pokukajmo k konkurenci

    Poiščimo konkurence na socialnem omrežju in jim sledimo. Na ta način spoznavamo njihovo delovanje in uspešnost. S tem tudi spoznamo na kaj se uporabniki najbolj odzovejo. Pomembno je, da sledimo tistim, ki so uspešni pri izvajanju promocij.

Nenad Matić2018-06-19T16:47:34+00:00
Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.