Pogosta vprašanja in odgovori

Pogosta vprašanja in odgovoriNenad Matić2018-09-29T11:29:25+00:00

Pogosta vprašanja in odgovori obiskovalcev so objavljeni, ker vam želim s tem omogočiti odgovote na vprašanja, ki ste mi jih morebiti tudi vi želeli zastaviti. S tem želim podati vse potrebne informacije, ki jih potrebujete, ko se odločate za storitve, ki vas zanima. Verjamem, da vam bodo odgovori v pomoč pri odločanju.

Pogosta vprašanja in odgovori so razdeljena v skupine glede na temo storitve zaradi lažje preglednosti in izboljšane uporabniške izkušnje.

V kolikor imate kakšno dodatno vprašanje ali potrebujete dodatne informacije vas naprošam, da me kontaktirate. Pokličete me lahko na telefon 031/393-136 ali mi napišite sporočilo na kontaktni obrazec tukaj.

Z veseljem vam odgovorim in svetujem na vsa vaša vprašanja.

Pogosta vprašanja in odgovori obiskovalcev

Ali je res do 50% cenejše oglaševanje na Google AdWords, če imam pravilno optimizirano spletno stran?Nenad Matić2018-07-28T15:02:57+00:00

Cenejše oglaševanje na Google AdWords dejansko dosežemo s kvalitetno izdelano in optimizirano spletno stranjo. Google poda oceno kakovosti (QS) spletne strani in na podlagi te postavi ceno PPC (pay per click), CPC (cost per click) ali CNK (cena na klik).

Oceno kakovosti določajo sledeči parametri in sicer:

  1. Razmerje med prikazi in kliki (CTR – click through rate)
    kar 60% ocene kakovosti
  2. Ustreznost oglasa in
  3. Izkušnje s ciljno stranjo.

Se pravi, da ni samo kvalitetno izdelana spletna stran tista, ki nam zmanjša ceno na klik ampak tudi oba zgoraj navedena parametra.

Da bi bilo cenejše oglaševanje na Google AdWords priporočam, da me pokličete in bomo skupaj vaš oglaševalski proračun čim bolj racionalno izkoristili.

Mi zagotovite visoko uvrstitev spletne strani v iskalniku Google?Nenad Matić2018-06-19T16:46:10+00:00

Visoko uvrstitev spletne strani v iskalniku Google vam nihče ne more in ne sme zagotavljati. Google to počne po svoji presoji. Pozicioniranje spletnih strani pri Googlu je odvisno izključno od njegovih napisanih algoritmov, ki jih pozna samo peščica ljudi na Googlu in nihče več. Zato so zagotovila, od kogarkoli, da bo spletna stran na prvi strani rezultatov, takoj za oglasi zelo zavajajoča. Vsi, ki se ukvarjamo s spletno optimizacijo težimo k temu, da je spletna stran v samem vrhu iskalnih rezultatov glede na vpisano ključno besedo iskalca.

Z upoštevanjem prakse in določenih znanih Googlovih pravil pri izdelavi in optimizaciji spletne strani se približamo željenemu rezultatu. Vse moje optimizirane spletne strani dejansko glede na ključne besede kotirajo zelo visoko v Googlovem iskalniku vendar pred tem strankam nisem 100% zagotavljal teh pozicij ampak sem zagotovil, da bo spletna stran kvalitetno narejena in posledično visoko pozicionirana v iskalnih rezultatih Googla. S svojo metodo dela in kvalitetno tehnično izvedbo spletnih strani ter pravilno optimizacijo sem dosegel, da so Googlu moje spletne strani všečne in jih višje pozicionira v iskalnih rezultatih.

Ali je vsebina spletne strani pomembna?Nenad Matić2018-06-28T17:23:44+00:00

To je zelo pogosto zastavljeno vprašanje. Vsebina spletne strani je zelo pomembna iz večih razlogov. S strani SEO optimizacije spletne strani je pravilno optimizirana vsebina spletne strani med najbolj pomembnimi in ključnimi dejavniki ki vplivajo na visoko pozicioniranje spletne strani v Googlovem iskalniku. Iskalci vpisujejo v iskalnik ključne besede na podlagi katerih se prikazujejo rezultati.

Google vedno bolj daje povdarek na kvaliteti vsebine na strani, ter le te daje v ospredje (prva stran Googla). Pri tem je nujno potrebno upoštevati pravila pisanja vsebine, ker se lahko zgodi, da vas zaradi nepravilno optimizirane vsebine oziroma “pretirane optimizacije” Google enostavno kaznuje. Kaznuje lahko na več načinov in sicer, da vašo stran postavi v samo ozadje iskalnih rezultatov, kjer vas noben ne bo več našel.

To pa ni vse. 🙂 Z optimizirano vsebino spletne strani smo dosegli prvi korak in sicer, da se pojavljamo na prvi strani Googlovega iskalnika. Zaradi tega bo več obiska na spletno stran in če ne bo na spletni strani vsebina marketinško naravnana ne bomo prepričali obiskovalce, da izvedejo nakup storitve ali izdelka. Pri tem je potrebno upoštevati pravila marketinškega pisanja vsebine in uporabniško izkušnjo obiskovalcev.

Ali izdelujete spletno stran prilagojeno mobilnim napravam?Nenad Matić2018-06-28T17:35:36+00:00

Izdelati spletno stran prilagojeno mobilnim napravam je danes nujno potrebno, ker se kar 70% obiska spletne strani zgodi prek mobilnih naprav. Iz tega razloga vsako spletno stran, ki jo izdelam, jo tudi prilagodim za mobilne naprave (prenosne računalnike, tablice, pametne telefone, pametne TV-je,…). To je pomembno tako s stališča uporabniške izkušnje, kot tudi iz stališča boljše pozicioniranosti spletne strani v Googlovem iskalniku.

Google prikazuje rezultate iskanja glede na to iz kje se iskanje izvede. Ko se izvede iskanje prek računalnikov bodo iskalni rezultati drugačni, kot bi iskanje izvedli iz mobilnih napravah. Google že nekaj časa v ospredje postavlja spletne strani, ki so prilagojene mobilnim napravam. Napoveduje tudi, da bo vse spletne strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam potisniv v ozadje iskalnih rezultatov.

Ali je optimizacija spletne strani res tako pomembna?Nenad Matić2018-06-28T17:26:19+00:00

Optimizacija spletne strani je danes nujno potrebna in obvezna komponenta pri izgradnji nove spletne strani. Brez optimizacije spletne strani ne bomo vidni v Googlovem iskalniku, kar praktično pomeni, da nas na spletu ni. Vedno več ljudi dnevno išče informacije na spletu bodisi so te informacije informativne narave ali informacije po izdelkih in storitvah. Iskalci informacij iščejo prek spletnih iskalnikov in tu ima Google velik monopol saj večina svetovnega spletnega iskanje gre prav prek Googlovih strežnikov.

Ko govorimo o optimizaciji spletne strani za iskalnike govorimo v bistvu o optimizaciji za iskalnik Google. Na trgu je vedno več konkurence in če se želimo prebiti v sam vrh iskalnih rezultatov je nujno potrebna optimizacija spletne strani. Raziskave so pokazale, da iskalci kar 60% klikajo linke na prvi strani rezultatov Googlovega iskalnika ter 90% na prvih treh straneh. Brez optimizacije se odrekamo tem klikom, kar pomeni, da ne moremo biti konkurenčni na trgu. Optimizacija spletne strani je zelo širok pojem in zajema prek 100 metod s katerimi skušamo zadostiti pravilom Googla in ugoditi obiskovalcem spletne strani.

Zakaj potrebuje podjetje spletno stran?Nenad Matić2018-08-20T18:38:05+00:00

Zakaj potrebuje podjetje spletno stran je pogosto vprašanje pri podjetjih, ki do zdaj še niso imeli v poslovnem smislu opravka s spletom. Večina nas, ko želi karkoli kupiti ali pridobiti kakršnekoli informacije najprej vpraša strica Googla. Ko vpišemo željeno ključno besedo v iskalnik nam iskalnik prikaže povezave do spletnih strani, ki vsebujejo vpisano ključno besedo. Takrat se odločimo katero spletno stran bomo obiskali, da bi zadovoljili svojo potrebo po informiranju pa naj bo to želja po nakupu kakšnega izdelka ali storitve ali zgolj kakšno splošno informiranje o neki temi.

Strica Googla sem omenil zato, ker večina svetovnega iskanja poteka prav prek Googlovih iskalnikov in to kar 80% svetovnega iskanja. Ko govorimo o optimizaciji spletne strani za iskalnike, praktično govorimo o optimizaciji za Google.

Spletna stran je ogledalo podjetja in je pomembno, da se izdela kvalitetno v smislu večje prepoznavnosti, dvigu ugleda in posledično povečanju zasluška in ne zato, ker jo imajo tudi drugi. Investicija se povrne v zelo kratkem času zato ne oklevajte in si izdelajte kvalitetno spletno stran s SEO optimizacijo že danes.

Kaj je najbolj pomembno vedeti pri izdelavi spletne strani?Nenad Matić2018-06-19T16:47:05+00:00

Pri izdelavi spletne strani je potrebno izbrati kakovostnega ponudnika, ker je v nasprotnem primeru investicija zaman. Vedno moramo imeti v mislih, da spletna stran mora biti kvalitetno izdelana in marketinško naravnana, da bi povečala prepoznavnost na spletu in posledično prodajo-zaslužek storitve ali izdelka.

Zato toplo priporočam, da za podjetje ne izbirajte sosedov, znancov ali sorodnikov, ki se ljubiteljsko ukvarjajo z izdelavo spletne strani.

Zakaj izdelana spletna stran potrebuje vzdrževanje?Nenad Matić2018-08-20T18:45:39+00:00

Izdelana spletna stran potrebuje vzdrževanje s programskega stališča in iz stališča varnosti, pa da je še tako kvalitetno izdelana in optimizirana. Splet je živa stvar, ki se vedno spreminja zato je potrebno spremljati dogajanja na spletu in se temu prilagoditi.

Prav tako je potrebno spremljati Googlov algoritem, ki se spreminja tudi večkrat dnevno ter spletno stran prilagajati tem spremembam, ker bomo v nasprotnem primeru kar hitro zdrsnili iz prve strani iskalnih rezultatov na Googlovem iskalniku. Enostavno nas bo konkurenca, ki spremlja spremembe in spletno stran redno vzdržuje, kar hitro prehitela in se prikazovala pred našimi povezavami v iskalnih rezultatih Googla.

S tem zgubljamo potencialne stranke, ker so kliki najbolj pogosti pri prvih treh zadetkih organskih rezultatov in če mi nismo med njimi se praktično odrekamo obisku na našo spletno stran in posledično zaslužku.

Izdelana spletna stran potrebuje vzdrževanje in je brez nje kot vozilo brez servisiranja.

Kako uspešno komunicirati s sledilci na socialnih omrežjih?Nenad Matić2018-06-19T16:47:34+00:00

Nekaj nasvetov kako uspešno komunicirati s sledilci na socialnih omrežjih:

  • Ne smemo konstantno pritiskati na uporabnike s ponudbo

    Na socialna omrežja so uporabniki prišli zaradi zabave in ne zaradi tega, da kaj kupijo. Prodajno usmerjene objave so nadležne za njih. Facebook je uradno objavil, da bodo objave, ki bodo preveč prodajno obarvane potisnil v ozadje posameznikovega “news feed-a” zato raje ponudimo vsebino, ki je prepričljiva, všečna vendar še vedno povezana z našo dejavnostjo.

  • Odgovarjati na vprašanja sledilcev

    Odgovarjamo na vsa vprašanja, tudi tista, ki nas spravljajo v zadrego. Bistvo socialnih omrežij je dvosmerna komunikacija. Uporabniki na objavo lahko odreagirajo s pohvalo, nasvetom, kritiko, z vprašanjem, ipd. Pomembno je, da smo hitro odzivni na reakcijo uporabnikov, tudi po delovnem času. Profile lahko povežemo s pametnimi telefoni in v realnem času spremljamo dogajanje.

  • Iskoristimo plačljivo oglaševanje

    Vedno več podjetji se odloča za promocijske objave in s tem pridobijo na boljši izpostavljenosti objav. Na Facebook-u recimo neplačljive objave ne dosežejo vseh uporabnikov katerim namenimo objavo, ker objavo Facebook namenoma zavira in nas na nek način prisili, da za želeni učinek plačamo. To je razumljivo saj Facebook živi od tega.

  • Osredotočimo se samo na najpomembnejša socialna omrežja

    Najbolj učinkovita socialna omrežja v Sloveniji so definitivno na prvem mestu Facebook, nato YouTube, Instagram, Google+ in potem ostali. Sicer pa je odvisno od posameznega podjetja s čim se ukvarja in se na podlagi tega odloči za izbor socialnega omrežja.

  • Moramo imeti ekskluzivno ponudbo

    Uporabniki se ne povežejo z nami samo zaradi tega, da bodo povezani. Pričakujejo nekaj ekskluzivnega, posebnega, nenavadnega, zanimiveg. Sledilce pridobimo s tem, ko vzbudimo v njih zanimanje, željo po tem, da komaj čakajo naslednjo objavo.

  • Pokukajmo k konkurenci

    Poiščimo konkurence na socialnem omrežju in jim sledimo. Na ta način spoznavamo njihovo delovanje in uspešnost. S tem tudi spoznamo na kaj se uporabniki najbolj odzovejo. Pomembno je, da sledimo tistim, ki so uspešni pri izvajanju promocij.

Kako pravilno izdelati prodajni video posnetek, da bi bil všečen?Nenad Matić2018-06-28T17:38:44+00:00

Predstavil bi nekaj koristnih namigov kako pravilno izdelati prodajni video posnetek, da bi bil všečen:

Posname se lahko:

  • edukativni video,
  • video prezentacija,
  • video prodajna pisma, ipd.

Nasveti za izdelavo prodajnega video posnetka:

  • Video naj bo na vaši spletni strani.
  • Izpostavi se blagovna znamka, produkt ali storitev.
  • Priporočljivo je, da je v videu živa akcija.
  • Video naj bo izobraževalne ali informacijske narave
    60% ljudi želi video seminarje.
  • Snema se vedno v višini oči.
    Ne snemamo od zgoraj, ker smo potem v nadrejenem položaju in ne od spodaj, ker smo potem v podrejenem položaju.
  • Na posnekih smo spočiti in dobre volje.
  • Video naj ne bo daljši od 1 minute.
  • V prvih 9 sekundah videa se gledalci odločajo ali bodo video pogledali do konca.
    Izpostavimo koristi za kupca in ne govorimo o sebi ampak o njih in rešitvah njihovih potreb. S postavitvijo vprašanja dosežemo fokus gledalcev in ga peljemo k željenim rezultatom.
  • Opremimo video z opisom in mu dodamo URL naslov do naše spletne strani.
  • V ozadju se predvaja prijetna melodija.
  • Klic k akciji (nagovar obiskovalcev naj opravijo nakup).
    Napišemo razloge zakaj naj to storijo ter grafično prikažemo kaj zgubijo, če to ne storijo.
  • Video posnetek mora biti kvalitetno posnet s primerno osvetlitvijo in kvalitetno kamero.
Kaj mora vsebovati uspešna spletna trgovina?Nenad Matić2018-06-28T17:41:53+00:00

Predstavil bi nekaj koristnih namigov kaj mora vsebovati uspešna spletna trgovina in sicer:

Blagovno znamko, ki se prodaja.

Potrošniki so že v osnovi skeptični pri spletnem nakupovanje zaradi nezaupanja do artiklov ali do same spletne trgovine. Zaupanje med podjetjem in kupcem se lažje doseže, če spletna trgovina prodaja izdelke priznanih blagovnih znamk. S prodajo priznane blagovne znamke se polovica zaupanja že pridobi. Na nas je samo, da pridobimo še zaupanje do našega podjetja in prodaja bo uspešna.

Spletno trgovino usmerjeno k uporabniku.

Spletna trgovina mora biti prijazna in všečna obiskovalcem zato je potrebno upoštevati njihove želje in pričakovanja. Le na tak način bo prodaja uspešnejša in zadovoljila naša pričakovanja.

Podrobni opisi izdelkov in spodbujanje k nakupu.

Obiskovalcem spletna trgovina mora nuditi natančne opise izdelkov, ker jih lahko pomankanje informacij odvrne od nakupa. Poleg tega je potrebno pravilno nagovoriti obiskovalce in jih prepričati v nakup. Pri tem se lahko uporabljajo različne marketinške strategije, kot so naprimer brezplačna dostava, nižje cene, ipd.

Prilagojen iskalnik glede na kompleksnost spletne trgovine.

Vsaka spletna trgovina ne potrebuje iskalnika izdelkov. Ni potrebno imeti iskalnik, če prodajamo samo nekaj vrst artiklov. Iskalnik z vsemi svojimi filtri je nujni dodatek pri večji količini različnih izdelkov zaradi hitrejšega iskanja po željenih kriterijih in zmožnostih kupca.

Napisane informacije o vračilu in reklamaciji izdelka.

Te informacije je potrebno napisati že zaradi zakonskih določil. Po drugi strani so te informacije zelo pomembne pri odločanju kupca ali se odloči za nakup ali ne.

Animiranje kupcev za ponovni nakup.

Strategij je tu ogromno. Med drugim je zelo pogosta strategija kartica zvestobe ali dva izdelka za ceno enega in podobno. Nagradimo zveste kupce in jim ponudimo ugodnosti.

Utrjevanje zaupanja.

Zaupanje se gradi postopoma in brez zavajanja obiskovalcev ali obstoječih kupcev. Kar napišemo mora tudi držati. Če obljubimo, da bomo izdelek dostavili isti dan, to moramo tudi zagotoviti. Pošteno in iskreno poslovanje bo zgradilo zapanja vreden odnos med prodajalcem in kupcem. S tem bomo dosegli, da se dober glas širi v deveto vas. V nasprotnem primeru se bodo slabe izkušnje kupcev kar hitro razširile po spletu in bo slab ugled in poslovanje podjetja zaustavilo prodajo.

Biti boljši od konkurence.

Spletna trgovina naj ponuja dodano vrednost za kupca. Inovativen in izboljšan način nakupa bo popularnost spletne trgovine povečal in s tem posledično tudi prodajo. Drugačnost je priporočljiva vendar jo je potrebno prilagoditi željam in potrebam kupca.

Spletna trgovina mora kupca seznaniti s podatki

  • Podatki od podjetja, ki prodaja (naziv, naslov, TRR, ipd.).
  • Cena izdelka in dostave.
    Cene morajo vsebovati DDV ali pa izrecno napisati, da ga ne vsebujejo.
  • Možnosti načina plačevanja.
  • Podatki o karakteristikah izdelka ali podroben opis izdelka in storitve.
  • Informacijami o garanciji.
  • Način im možnost dostave.

Spletna trgovina je avtomatizirana. Vsebuje bazo vseh prodajnih izdelko ter iskalnik prek katerega kupec poišče željen izdelek in ga doda v košarico. Da bi kupec realiziral nakup izdelka se mora pred tem registrirati in vpisati svoje podatke za dostavo.

Spletna trgovina je danes zelo priljubljen način nakupovanja. Kupcu omogoča hiter, varen in udoben način nakupovanja. Prav tako lahko kupec kadarkoli opravi nakup, ko ima čas in ni vezan na delovni čas trgovine. Za prodajalca ima spletna trgovina tudi številne prednosti. Od najpomembnejših prednosti so najbolj izpostavljeni nižji stroški obratovanja.

Kako napisati prodajni oglas za uspešno AdWords oglaševanje?Nenad Matić2018-06-28T17:43:42+00:00

Uspešno AdWords oglaševanje mora upoštevati tudi pravilno pisenje oglasa. Glede na to, da je omejitev pisanja, je potrebno dobro premisliti s čim lahko bodočega kupca motiviramo, da klikne na oglas.

Lahko se uporabijo tudi nekateri od klasičnih marketinških načinov pisanja:

  • Povdarjanje prednosti za kupca.
    • brezplačna dostava,
    • brezplačna poštnina,
    • hitra dostava,
    • za izdelke v akciji 20% popusta,…
  • Izpostavitev cene izdelka ali storitve.
    Predvsem priporočljivo za spletno trgovino.
  • Oglas mora biti povezan z vsebino na katero preusmerja potencialnega kupca.
    Ne smemo zavajati kupcev.
  • Ključna beseda v naslovu in opisu.
    Iskalnik bo ključno besedo odebelil in jo povdaril.
  • Ustvarimo več različnih oglasov in testiramo uspešnost posameznega oglasa.
    Google bo oglase prikazoval izmenično vendar bolj pogosto tiste, ki so uspešnejši.

Predlogi za optimalen REmarketing v Google AdWords iskalnem omrežju:

  • Ustvariti sezname po sistemu zgoraj in meriti njihovo učinkovitost.
  • Uporaba bolj splošnih ključnih besed saj je verjetnost konverzije večja pri obiskovalcih, ki nas že poznajo.
  • Kombiniranje dinamišnih oglasov v Google AdWords iskalnem omrežju (DSA) s seznamom za REmarketing.
  • Spreminjanje oglasov in testiranje odziva na posamezni oglas.
Kako pravilno napisati vsebino facebook oglasa, da bi bil učinkovit?Nenad Matić2018-06-28T17:44:56+00:00

Vsebino Facebook oglasa je potrebno pravilno napisati, da bi bil dosegli željen učinek in sicer:

  • Ustarimo oglase s sliko.
  • Začnemo z oglaševanjem na klik, nato spremenimo, če je to potrebno na oglaševanje na ogled.
  • Najmanj 4 krat na tedensko objaviti.
  • Dnevno komunicirati z uporabniki.
  • Svetujmo in ne modrujemo.
  • Preusmerjamo uporabnike na našo spletno stran.
  • Uporabnike pri odgovorih naslavljamo z imenom.

Med kampanjo moramo oglase stalno optimizirati in dodajati nove. To storimo s pomočjo slik in sicer, da uporabimo tekstovno sporočilo v sliki oglasa, posebaj, ko nimamo atraktivnih slik. Slika naj predstavlja rešitev problema, ki ga rešuje naš proizvod ali storitev.

Pri oblikovanju naslova ter oglaševalskega teksta upoštevamo da:

  • Se poudarjajo prednosti.
  • Vsebina je kratka in jedrnata.
  • Je oglas enostaven in razumljiv.
  • V stavku ali dveh pritegnemo pozornost in všečnost.
  • Pri izdelavi oglasa uporabimo močan CTA (call-to-action) – gumb, ki spodbuja uporabnike k aktivnostim.
  • Tekst v oglasu jasno ”kliče” uporabnika h kliku na oglas, ipd.

Oglas je bolj učinkovit, če se doda tudi kakšna atraktivna slika. Nato se spremljajo rezultati oglaševanja ter se po potrebi izboljša in prilagodi oglas glede na odziv.

Kako s pravilno napisano vsebino dosežemo željen učinek email kampanje?Nenad Matić2018-06-19T16:44:33+00:00

Željen učinek email kampanje dosežemo z upoštevanjem spodnjih nasvetov in sicer:

Naslovi

Pri pisanju email sporočil se določi naslov, ki je izstopajoč in sproži zanimanje ali radovednost za nadaljnje branje.

V naslovih se izogibamo pisanju besed, kot so:

  • “brezplačno”,
  • “100% zadovoljstvo”,
  • “atraktivna cena” in vseh ostalih promocijskih nagovorov,
  • izogibamo se tudi pisanju večih klicajev ali vprašajev, ter
  • vstavljanju simbola € ali $.

Takšna sporočila bodo avtomatično zašla v nezaželeno pošto, ki jih v večini primerov prejemnik sploh ne registrira, da jih je dobil.

Priporočljivo je pisanje naslovov, ki imajo:

  • na koncu vprašaj in
  • v naslovu ime prejemnika.

Takšni naslovi so bolj učinkoviti.

Vsebina

Zelo pomemben je tudi začetek vsebine (prvi oddstavek), ki se v nekaterih poštnih odjemalcih prikaže kot osnutek sporočila in je odločilnega pomena ali bo prejemnik kliknil na sporočilo in ga prebrali ali ne.

Vsebino pišemo:

  • pregledno,
  • zanimivo in
  • motivacijsko ter
  • všečno, da bodo prejemniki imeli sami potrebo jo deliti z drugimi.

V tekstu napišemo povzetek vsebine in jih povabimo, da si več preberejo na spletni strani ter priložimo povezavo do te vsebine. Povezave naj bodo veliki gumbi, ki kar kričijo k klicu k akciji (call to action).

Pri pisanju vsebine moramo upoštevati, da pišemo o potrebah in rešitvah za bodoče kupce in to ne več kot v dveh odstavkih (kratko in jedrnato). Brez skrbi lahko uporabljamo tikanje in vstavimo čustvene simbole.

Deljenje sporočila

Deljenje olajšamo tako, da v sporočilu dodamo:

  • gumb za deljenje ali
  • omogočimo obrazec za posredovanje sporočila.

S tem obrazcem in s pomočjo Google Analytics kode za sledenje ugotovimo kakšen je obseg deljene vsebine.

Povezava do spletne strani

Vsebini se dodajo povezave do naše spletne strani ali socialnih omrežij za morebitne podrobnosti o storitvi ali produktu, ki ga prodajamo. S tem si povečamo obisk spletne strani, kar zelo upliva na višjo uvrstitev spletne strani v iskalnih rezultatih iskalnikov, kot je Google.

Posebnosti

Zaradi varnosti ima veliko uporabnikov pri prejemanju sporočil blokirano prikazovanje slik zato ne priporočam vstavljanje slik v sporočilih.

Na koncu sporočila pod podpisom dodamo vrstico z napisom:

  • “Sent from my iPhone” ali
  • “Sent from Android device”.
Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.