Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju z WooCoomerce vtičnikom za večjo prepoznavnost in prodajo na spletu

Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju

Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju

Spletna trgovina za vse, ki ste spoznali, da je danes ponudba na spletu nujno potrebna in ne samo priporočljiva. Vedno več podjetij se zaveda pomembnosti spletne prodaje.

    Ali želite svetovanje?

    Obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi našega zakonitega interesa. Več o obdelavi lahko izveste tukaj.


    Postopek nakupa v spletni trgovini

    Ko se v potrošnikih vspodbudi želja po nakupu, le ti najprej pregledajo ponudbe na spletu. V tej fazi so v razmišljanju ali opraviti nakup in sicer v spletnih trgovinah, ki jih že poznajo saj jim že zaupajo. Priporočila prijateljev in znancev zelo vplivajo na odločitev, katera spletna trgovina je zaupanja vredna in katera ne. Ko se potrošniki že odločijo za nakup in izberejo, katera spletna trgovina jim ponuja najbolj ugoden izdelek preidejo k nakupu.

    Pred nakupom se registrirajo v spletno trgovino in vpišejo vse podatke, ki so pomembni za dostavo naročenih izdelkov. Izbrane izdelke nato postavijo v virtualno košarico v kateri lahko med nakupom izdelke odstanjujejo, dodajajo ali celo izbrišejo vse izdelke iz košarice. Ko izbrane izdelke dokončno izberejo in želijo izvesti nakup se prijavijo z uporabniškim imenom in geslom, ki so ga pridobili pri postopku registracije. Na koncu še izberejo način plačila in dostave ter zaključijo oziroma potrdijo nakup.

    Izdelava spletnih trgovin mora ustvariti premišljeno prilagojeno vstopno stran

    Izdelava spletnih trgovin mora biti zastavljena in optimizirana strokovno, ker v nasprotnem primeru ne bomo dosegli željenega učinka. Ko obiskovalec obišče spletno trgovino na spletni strani ga na njej lahko zadrži samo uporabniku prijazna in pravilno marketinško naravnana spletna trgovina. Odločilne so prve sekunde obiska. Prilagojena vstopna stran je tista, ki bo odločila ali bomo obiskovalca spremenili v kupca.

    Spletna trgovina na prilagojeni vstopni strani mora vsebovati:

    • vse aktualne ponudbe, akcije, prednosti in motivacijski pristop,
    • uporabniku prijazen grafični izgled spletne trgovine,
    • pregledno, enostavno in razumljivo vsebino,
    • iskalnik, ki je na vidnem mestu,
    • informacije in podatke od podjetja, ki so pomembni za nakup,
    • košarico, ki shranjuje vse izbrane izdelke za nakup, ipd.

    Še vedno obstaja nezaupanje kupcev pri plačevanju s kreditnimi karticami. Kar 80% kupcev bi speljalo nakup do konca, če bi zaupali podjetju, ki prodaja prek spletne trgovine.

    Spletna trgovina ima svoje prednosti

    Dostopnost nakupa 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Nakup izvedemo hitro in kar od doma ali službe.

    Nakupni proces je zelo hiter. Izdelek lahko dobimo že naslednji dan.

    Preglednost izdelkov v primerjavi s klasično trgovino.

    Manjši stroški (brez najemnine, stroškov obratovanja, plače, ipd.)

    Ne smemo pozabiti, da je spletna trgovina cenejša rešitev od klasične trgovine.

    Izdelava spletnih trgovin

    Možnosti plačila v spletni trgovini

    Priporočljivo je, da ima spletna trgovina več različnih načinov plačila pri nakupu izdelka. S tem omogočimo kupcu lažje odločanje glede na njegove plačilne navade.

    Spletna trgovina ima lahko možnost plačevanja:

    • po prevzetju,

    Najbolj uporaben način plačevanja v slovenskih spletnih trgovinah.

    • s kreditno kartico,

    V Sloveniji ta vrsta plačila ni najbolj priljubljena, ker je pri kupcih še vedno visoka stopnja nezaupanja pri spletnem nakupovanju.

    • po predračunu,

    Za kupca ta način predstavlja velik rizik, ker ni prepričan ali bo po plačilu dobil izdelek. Po drugi strani pa kupcu vzame precej časa za plačevanje. V Sloveniji precej nepriljubljen način plačila.

    • s kartičnim plačevanjem,

    Najbolj priljubljen in zaupanja vreden je spletni plačilni servis PayPal. V Sloveni je ta način plačevanja zelo priljubljen.

    Varnost spletne trgovine

    Glede na številne zlorabe, ki se dogajajo pri elektronskem poslovanju so kupci upravičeno previdni pri nakupih na spletu. Podjetja, ki imajo spletno trgovino se še kako zavedajo, da je potrebno izpostaviti varnost prodaje in nakupa. S tem povečujejo pri kupcih zaupanje in posledično prodajo.

    Spletna trgovina, da zadosti tem pogojem mora uporabljati kodiran prenos informacij in to enostavno izvede z uporabo SSL certifikata. Certifikatov za tovrstno zaščito je mnogo. SSL certifikat nam poveča kredibilnost, zaupanje ter obisk spletne strani (spletne trgovine). Več o SSL cetrifikatih si lahko preberete na strani Strežniški SSL certifikat.

    Trendi spletnih trgovin

    Spletna trgovina se mora vedno znova prilagajati potrošnikom in na splošno spletnemu trgu povpraševanja in poslovanja zato mora danes spletna trgovina omogočati vsaj:

    Prodajo prek mobilnih naprav.

    Spletna trgovina, ki je prilagojena mobilnim napravam je tako enostavna, hitra, odzivna in prilagojena vsem zaslonom mobilnih naprav.

    • 45% potrošnikov kupuje prek mobilnih naprav,
    • 71% več denarja porabijo potrošniki pri nakupu prek mobilnih naprav,
    • 92% potrošnikov bi si želelo, da je spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam,
    • 80% izdelkov se kupi prek iskalnika mobilnih naprav.

    Prisotnost na socialnem omrežju Facebook.

    Socialno omrežje, kot je Facebook je idealno orodje za predstavitev izdelkov iz spletne trgovine. Namen je približati ponudbo uporabnikom socialnega omrežja in jih preusmeriti v spletno trgovino.

    Osebni pristop.

    Tu gre predvsem za odnos s kupci, ki so v spletni trgovini že opravili nakup. Ker so se pred tem registrirali in pustili svoje podatke le te lahko uporabimo za osebni nagovor pri ponovnem obisku. Ogovorimo jih z imenom in ponudimo izdelke, ki so za njih zanimivi. Spletna trgovina si zapomni, kaj je posamezni kupec kupoval in na podlagi njegovih želja in potreb predlaga ponudbo. S takšnim načinom komunikacije se bo definitivno povečala prodaja.

    Nagrado za zveste kupce.

    Težko je pridobiti nove kupce, še težje je obdržati obstoječe. Pokažimo našim kupcem, da so za nas nekaj posebnega in da spoštujemo, ker so že kupovali v spletni trgovini. Ponudimo jim dodatne popuste pri naslednjem nakupu, brezplačno dostavo ali celo darilo za zvestobo.

    Boljšo navigacijo.

    Poenostavimo navigacijo in jo naredimo bolj pregledno. Pri tem vpoštevamo, da ne pretiravamo s kompleksnostjo kategorij. Večjo preglednost in enostavnost dosežemo, če v prvem nivoju uporabljamo maksimalno 4 kategorije.

    Hiter nakup.

    Spletna trgovina ne sme imeti veliko korakov za izvedbo nakupa. To bo marsikoga odvrnilo od nakupa. Nakup mora biti enostaven in čim manj koraki do zaključka.

    Trendi spletnih trgovin

    Spletna trgovina se mora vedno znova prilagajati potrošnikom in na splošno spletnemu trgu povpraševanja in poslovanja zato mora danes spletna trgovina omogočati vsaj:

    Prodajo prek mobilnih naprav.

    Spletna trgovina, ki je prilagojena mobilnim napravam je tako enostavna, hitra, odzivna in prilagojena vsem zaslonom mobilnih naprav.

    • 45% potrošnikov kupuje prek mobilnih naprav,
    • 71% več denarja porabijo potrošniki pri nakupu prek mobilnih naprav,
    • 92% potrošnikov bi si želelo, da je spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam,
    • 80% izdelkov se kupi prek iskalnika mobilnih naprav.

    Prisotnost na socialnem omrežju Facebook.

    Socialno omrežje, kot je Facebook je idealno orodje za predstavitev izdelkov iz spletne trgovine. Namen je približati ponudbo uporabnikom socialnega omrežja in jih preusmeriti v spletno trgovino.

    Osebni pristop.

    Tu gre predvsem za odnos s kupci, ki so v spletni trgovini že opravili nakup. Ker so se pred tem registrirali in pustili svoje podatke le te lahko uporabimo za osebni nagovor pri ponovnem obisku. Ogovorimo jih z imenom in ponudimo izdelke, ki so za njih zanimivi. Spletna trgovina si zapomni, kaj je posamezni kupec kupoval in na podlagi njegovih želja in potreb predlaga ponudbo. S takšnim načinom komunikacije se bo definitivno povečala prodaja.

    Nagrado za zveste kupce.

    Težko je pridobiti nove kupce, še težje je obdržati obstoječe. Pokažimo našim kupcem, da so za nas nekaj posebnega in da spoštujemo, ker so že kupovali v spletni trgovini. Ponudimo jim dodatne popuste pri naslednjem nakupu, brezplačno dostavo ali celo darilo za zvestobo.

    Boljšo navigacijo.

    Poenostavimo navigacijo in jo naredimo bolj pregledno. Pri tem vpoštevamo, da ne pretiravamo s kompleksnostjo kategorij. Večjo preglednost in enostavnost dosežemo, če v prvem nivoju uporabljamo maksimalno 4 kategorije.

    Hiter nakup.

    Spletna trgovina ne sme imeti veliko korakov za izvedbo nakupa. To bo marsikoga odvrnilo od nakupa. Nakup mora biti enostaven in čim manj koraki do zaključka.

    Spletna trgovina mora biti zelo premišljeno izdelana, ker boste drugače kasneje imeli težave s prodajo in oglaševanjem !

    Optimizacija spletne trgovine

    Spletna trgovina je namenjena prodaji izdelkov in orodje, ki nam prinaša zaslužek. Kot smo optimizirali spletno stran z razlogov boljšega pozicioniranja v iskalnikih in boljše uporabniške izkušnje mora biti tudi izdelava spletnih trgovin optimizarana za boljšo prepoznavnost in posledično večjo prodajo izdelkov.

    Nekaj predlogov za pravilno optimizacijo spletne trgovine:

    • Pravilem opis artikla

      Pri opisu artikla se kar razpišite in ne pisati vsebine po alinejah. Kot je pri optimizaciji spletne strani pomembna količina vpisanega besedila in ključnih besed je tako pomembna količina vsebine tudi pri optimiziranju spletne trgovine. To bo vplivalo na boljše pozicioniranje artiklov v iskalniku.

    • Unikatni opis artiklov

      To pravilo velja tako za vsebino na spletni strani, kot tudi pri opisu artiklov v spletni trgovini. Če boste kopirali vsebino iz drugih virov si boste naredili več škode kot koristi. Vsebina na splošno na spletu mora biti unikatna, ker bodo Googlovi pajki spremljajo objavljeno vsebino na spletu in bodo sankcionirali vsakega, ki jo dobesedno prepisuje.

    • Unikatni H1 in URL naslov

      Pri optimizaciji produktne strani moramo biti pozorni, da je glavni naslov H1 in URL naslov unikaten pri vsakem artiklu in da vsebujeta ključne besede po katerih želimo, da smo vidni v iskalniku. Izbor URL naslova je zelo pomemben dejavnik pri optimizaciji spletne trgovine.

    Pogosto zastavljena vprašanja

    Kakšna je cena izdelave spletne trgovine?

    Cena izdelave spletne trgovine je zelo ugodna, glede na to, da imate v ceno všteto ON-SITE SEO optimizacijo spletne trgovine, posvetim se vsakemu izdelku posebaj (naziv, vsebina,…), svetujem vam kakšen pristop je najboljši za pridobitev visokih pozicij v iskalnih rezultatih na Googlu in vam pripravim predloge, da bo spletna trgovina pripravljena za vse nadaljnje marketinške aktivnosti.

    V katerem CMS okolju bo izdelana spletna trgovina?

    Spletna trgovina bo izdelana v WordPress okolju z WoooCommerce vtičnikom. V “očeh” Googla je WordPress zelo dobro pozicioniran zato se spletne trgovine, ki so izdelane v tem okolju, hitreje uvrstijo na prvo stran iskalnih rezultatov. S tem poskrbimo, da smo na spletu hitro vidni in prepoznavni.

    5/5 - (13)