Facebook oglaševanje je v današnjem času obvezen del marketinške strategije.

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje

Oglaševanje na Facebook socialnem omrežju je zelo priljubljeno oglaševanje, saj so uporabniki hkrati tudi potrošniki.

    Ali želite svetovanje?

    Obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi našega zakonitega interesa. Več o obdelavi lahko izveste tukaj.


    Prednost Facebook oglaševanja

    Zelo uspešno in učinkovito oglaševanje.

    Oglasi se hitro razširijo med uporabniki.

    Oglaševanje, ki ima velik doseg.

    Spremlja se učinkovitosti oglaševalske kampanje.

    Zelo natančno meritev oglaševalske kampanje.

    Omogoča preusmeritrev na spletno stran podjetja.

    Poveča se prodaja storitev ali izdelkov.

    Uspešna in hitra prepoznavnost blagovne znamke.

    Uporabniki na Facebook socialnem omrežju so predvsem zaradi zabave in iskanja novih informacij. Iz tega razloga je potrebno kar nekaj znanja, kreative in izkušenj, da bi bili oglasi uspešni in donosni. To velja za vsa vsa socialna omrežja, ki ponujajo spletno oglaševanje. Drugače je, če se odločite za Google oglaševanje. Pri Google oglaševanju je drugače. Ko se porodi potreba po nakupu storitve ali izdelka se iskalci preusmerijo predvsem na Googlov iskalnik in ciljno iščejo željene informacije.

    Zakaj je dobro, da Facebook oglašujejo opravijo izkušeni oglaševalci?

    Če se oglaševanje zastavi napačno ne bo uspešno in donosno. Lahko se zgodi, da zaradi napačno objavljenega oglasa Facebook blokira najprej oglas in če se napake ponavljajo lahko blokira tudi račun in profil.

    Napačno zastavljena oglaševalska kampanja lahko povzroči več škode kot koristi zato je priporočljivo, da oglaševanje opravi izkušeni strokovnjak.

    Oglaševanje na Facebook socialnem omrežju je odlična priložnost, da si podjetja dvignejo prepoznavnost svojih izdelkov ali storitev in si posledično s tem povečajo prihodek.

    Všečno predstavitev objav bodo uporabniki z veseljem sprejeli in delili s svojimi prijatelji. Facebook uporabniki pričakujejo zanimive in kreativne objave. Na tak način dosežemo stalen kontakt s potencialnimi bodočimi kupci.

    Kaj nam omogoča oglaševanje na Facebook socialnem omrežju?

    Oglaševanje na Facebook socialnem omrežju ponuja različne vrste ciljanja za bolj učinkovito oglaševalsko kampanjo. S tem prikazujemo oglas samo tistim, ki so naša ciljna skupina.

    Natančno lahko targetiramo ciljno skupino glede na:

    V Sloveniji 40% prebivalstva uporablja Facebook zato je oglaševanje na tem socialnem omrežju tako priljubljeno oglaševanje v Sloveniji

    V Sloveniji ima Facebook profil približno 890.000 registriranih uporabnikov. To je približno 40% vseh Slovencev.

    Od tega je prebivalcev:

    • 67% starih od 15 do 64 let
    • 18% starejših od 65 let
    • 5% tujih državljanov

    Približno pol milijona uporabnikov ima jezik na Facebooku nastavljen na slovenski jezik. V Sloveniji je registriranih več moških kot ženskih uporabnikov, vendar je razlika zanemarljiva (manj kot 2%).

    Podjetja uporabljajo Facebook za:

    • 45% za promocijo svoje blagovne znamke, dejavnosti ali storitve
    • 25% za iskanje in preverjanje potencialnih kandidatov za zaposlitev
    • 20% za pozicioniranje sodelavcev
    • 10% za objavljanje prostih delovnih mest

    Merjenje uspešnosti Facebook oglaševanja

    Pri merjenju oglaševalske kampanje Facebook oglaševalcu ne prikazuje podatke o uporabniku, da bi ga lahko osebno identificiral (elektronski naslov, ime, ipd.). Prikazuje samo podatke o dosegu in učinku Facebook oglaševanja.

    Facebook oglaševanje brez sprotnega merjenja učinkovitosti oglaševalaske kampanje ne bo učinkovito. Analiza oglaševalske kampanje bo ugotovila, kaj je uporabnikom Facebook-a zanimivo in kaj ne.

    Le na tak način lahko podjetje vedno bolj optimizira strategijo oglaševalske kampanje. Orodje Insights za spremljanje statistične analize Facebook ponuja že v sklopu svoje poslovne strani.

    Osnovni kazalniki rezultatov, ki se jih lahko spremlja:

    • CTR (click-through-rate) – razmerje med prikazi in kliki
    • PPC (pay-per-click) – število klikov na oglas
    • CPI (cost-per-impression) – število prikazov

    Facebook oglaševanje in REmarketing

    Oglaševanje z možnostjo ponovnega trženja je povzročilo korenite spremembe v oglaševanju. Oglaševalcem so se stroški na konverzijo zmanjšali in uspešnost oglaševanj povečala.

    REmarketing-om omogoča spremljanje Facebook uporabnikov po spletu s prikazovanjem posebaj ustvarjenih oglasov samo za njih. Ti uporabniki so nas že obiskali in nas že poznajo. Pri obisku so opravili nakup ali pa nakupa niso opravili. V obeh primerih so idealni kupci za ponovni nakup naših izdelkov ali storitev.

    Oglaševanje na Facebook Messenger-ju

    Facebook je aprila 2016 razširil svoje oglaševanje za podjetja tudi na svojo aplikacijo za pogovore. Massenger je Facebook aplikacija s katero si uporabniki pošiljajo sporočila. Sedaj imajo podjetja možnost pošiljati oglasna sporočila vsem svojim sledilcem prek aplikacije Massenger.

    Facebook oglaševanje na Messenger-ju ima številne prednosti:

    • Takšno oglaševanje bo večina vzela kot osebno sporočilo in ne kot reklamni oglas še posebaj, če se potrudimo in ga vsebinsko pravilno zastavimo.
    • Gre za osebni marketinški pristop, ki je bolj učinkovit.
    • Omogoča Remarketing.
    • Facebook Messengerju-ju se lahko doda forma, ki kupca s pomočjo vprašanj in njegovih odgovorov (želja) vodi k nakupu izdelka ali storitve.
    5/5 - (20)