Facebook oglaševanjeNenad Matić2018-10-14T17:31:41+00:00

Facebook oglaševanje za podjetja | od 20% večja prodaja

Facebook oglaševanje bo učinkoviti takrat, ko bo zastavljeno profesionalno.

Pokličite na in si zagotovite profesionalno oglaševanje na Facebooku.

facebook oglaševanje - storitev

  • Zelo uspešno in učinkovito oglaševanje.

  • Oglasi se hitro razširijo med uporabniki.

  • Oglaševanje, ki ima velik doseg
    (V Sloveniji 890.000)

  • Spremlja se učinkovitosti oglaševalske kampanje.

  • Zelo natančno meritev oglaševalske kampanje.

  • Omogoča preusmeritrev na spletno stran podjetja.

  • Poveča se prodaja storitev ali izdelkov.

  • Uspešna in hitra prepoznavnost blagovne znamke.

Oglaševanje na Facebooku je zelo priljubljeno oglaševanje, saj so uporabniki hkrati tudi potrošniki.
Oglaševanje zahteva strokovnost in resen pristop, da bi bilo donosno.

Facebook oglaševanje je v današnjem času obvezen del marketinške strategije. Veliko podjetij ima že poslovno Facebook stran. Le redki pa jo uporabljajo za promocijo svojih izdelkov ali storitev.

Upoštevati je potrebno, da so uporabniki na Facebook socialnem omrežju predvsem zaradi zabave in iskanja novih informacij. Iz tega razloga je potrebno kar nekaj znanja, kreative in izkušenj, da bi bili oglasi na Facebooku uspešni in donosni.

Zakaj je dobro, da oglašujejo izkušeni oglaševalci?

Če se oglaševanje na Facebook-u zastavi napačno ne bo uspešno in donosno. Lahko se zgodi, da zaradi napačno objavljenega oglasa Facebook blokira najprej oglas in če se napake ponavljajo lahko blokira tudi račun in profil.

Napačno zastavljena oglaševalska kampanja lahko povzroči več škode kot koristi zato je priporočljivo, da oglaševanje opravi izkušeni strokovnjak.

Oglaševanje na Facebook-u je odlična priložnost, da si podjetja dvignejo prepoznavnost svojih izdelkov ali storitev in si posledično s tem povečajo prihodek.

Všečno predstavitev objav bodo uporabniki z veseljem sprejeli in delili s svojimi prijatelji. Facebook uporabniki pričakujejo zanimive in kreativne objave. Na tak način dosežemo stalen kontakt s potencialnimi bodočimi kupci.

Kaj nam omogoča Facebook oglaševanje?

Facebook oglaševanje ponuja različne vrste ciljanja za bolj učinkovito oglaševalsko kampanjo. S tem prikazujemo oglas samo tistim, ki so naša ciljna skupina.

Natančno lahko targetiramo ciljno skupino glede na:

V Sloveniji 40% prebivalstva uporablja Facebook zato je oglaševanje na tem socialnem omrežju tako priljubljeno oglaševanje v Sloveniji

V Sloveniji ima Facebook profil približno 890.000 registriranih uporabnikov. To je približno 40% vseh Slovencev, če vpoštevamo, da je v Sloveniji 2.065.890 prebivalcev (Statistični urad RS, april 2017).

Od tega je prebivalcev:

67% starih od 15 do 64 let 67%
18% starejših od 65 let 18%
5% tujih državljanov 5%

Približno pol milijona uporabnikov ima jezik na Facebooku nastavljen na slovenski jezik. V Sloveniji je registriranih več moških kot ženskih uporabnikov, vendar je razlika zanemarljiva (manj kot 2%).

Podjetja uporabljajo Facebook za:

45% za promocijo svoje blagovne znamke, dejavnosti ali storitve 45%
25% za iskanje in preverjanje potencialnih kandidatov za zaposlitev 25%
20% za pozicioniranje sodelavcev 20%
10% za objavljanje prostih delovnih mest 10%

Merjenje uspešnosti Facebook oglaševanja

Pri merjenju oglaševalske kampanje Facebook oglaševalcu ne prikazuje podatke o uporabniku, da bi ga lahko osebno identificiral (elektronski naslov, ime, ipd.). Prikazuje samo podatke o dosegu in učinku oglaševanja.

Oglaševanje na Facebooku brez sprotnega merjenja učinkovitosti oglaševalaske kampanje ne bo učinkovito. Analiza oglaševalske kampanje bo ugotovila, kaj je uporabnikom Facebook-a zanimivo in kaj ne. Le na tak način lahko podjetje vedno bolj optimizira strategijo oglaševalske kampanje. Orodje Insights za spremljanje statistične analize Facebook ponuja že v sklopu svoje poslovne strani.

Osnovni kazalniki rezultatov, ki se jih lahko spremlja:

  • CTR (click-through-rate) – razmerje med prikazi in kliki

  • PPC (pay-per-click) – število klikov na oglas

  • CPI (cost-per-impression) – število prikazov

Kako je lahko Facebook oglaševanje uspešno in donosno?

Pokličite in izvedeli boste podrobnosti uspešnega oglaševanja na Facebooku.

Kako je lahko Facebook oglaševanje uspešno in donosno?

Pokličite in izvedeli boste podrobnosti uspešnega oglaševanja na Facebooku.

REmarketing Facebook oglaševanja

Oglaševanje na Facebooku z možnostjo ponovnega trženja je povzročilo korenite spremembe v oglaševanju. Oglaševalcem so se stroški na konverzijo zmanjšali in uspešnost oglaševanj povečala.

REmarketing-om omogoča spremljanje Facebook uporabnikov po spletu s prikazovanjem posebaj ustvarjenih oglasov samo za njih. Ti uporabniki so nas že obiskali in nas že poznajo. Pri obisku so opravili nakup ali pa nakupa niso opravili. V obeh primerih so idealni kupci za ponovni nakup naših izdelkov ali storitev.

Oglaševanje na Facebook Messenger-ju

Facebook je aprila 2016 razširil svoje oglaševanje za podjetja tudi na svojo aplikacijo za pogovore. Massenger je Facebook aplikacija s katero si uporabniki pošiljajo sporočila. Sedaj imajo podjetja možnost pošiljati oglasna sporočila vsem svojim sledilcem prek aplikacije Massenger.

Nekatere prednosti Facebook oglaševanja na Messenger-ju:

  • Glede na to, da je takšno Facebook oglaševanje relativno novo ga bo večina vzela kot osebno sporočilo in ne kot reklamni oglas še posebaj, če se potrudimo in ga vsebinsko pravilno zastavimo.
  • Gre za osebni marketinški pristop, ki je bolj učinkovit.
  • Omogoča REmarketing.
  • Facebook Messengerju-ju se lahko doda forma, ki kupca s pomočjo vprašanj in njegovih odgovorov (želja) vodi k nakupu izdelka ali storitve.
Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.