Spletno oglaševanjeNenad Matić2018-10-23T10:57:16+00:00

Spletno oglaševanje bo za najmanj 20% povečalo prepoznavnost in prodajo

Spletno oglaševanje za sodobno predstavitev storitev ali izdelkov na spletu.

Pokličite in pogovorili se bomo katero spletno oglaševanje je najbolj primerno za vas.

spletno oglasevanje - storitev

  • spletno oglaševanje je cenovno dostopno vsakemu podjetju,

  • gradnja na prepoznavnosti blagovne znamke,

  • dvosmerna komunikacija s potencialnimi kupci,

  • spoznavanje potrošniških potreb,

  • pridobivanje večjega obiska na naši spletni strani,

  • povečanje prodaje,

  • nadzor nad porabo sredstev,

  • prilagajanje in spremljanje komunikacij v realnem času,

  • natančno ciljanje,

  • natančno merjenje uspešnosti spletnega oglaševanja,…

Spletno oglaševanje - Facebook oglaševanje - storitev
Spletno oglaševanje - Google oglaševanje - storitev
Spletno oglaševanje - YouTube oglaševanje - storitev
Spletno oglaševanje - Email marketing - storitev

Poslujte sodobno in donosno ter izberite spletno oglaševanje po vaši meri 🙂

Poslujte sodobno in donosno ter izberite spletno oglaševanje po vaši meri 🙂

Spletno oglaševanje je danes nuja in ne prestiž, ker bomo le na tak način konkurenčni na trgu. Danes si kot podjetje skoraj ne smemo privoščiti, da ne uporabljamo oglaševanje na spletu, kot orodje za prodajo svojih izdelkov ali storitev. Digitalna tehnologija, uporabniško vedenje, nasičenost informacij, uporaba socialnih omrežij in še mnogo drugih faktorjev je močno vplivalo na trenutni potrošniški trg in posledično na oglaševanje na spletu.

Uporabniki spleta se danes zavedamo svoje moči. Splet nam omogoča, da javno objavljamo svoje izkušnje pri nakupu, komentiramo način prodaje ali ocenjujemo kakovost izdelka. Izpostavil sem samo nekaj primerov, kateri zelo vplivajo na prodajo. Potrebno je spremljati potrebe, vedenje in zadovoljstvo spletnih uporabnikov, ter na podlagi tega oblikovati strategijo spletne kampanje. Oglaševalec s pridobljenimi podatki ustvari učinkovito oglaševanje, ki je bolj zanimivo in prepoznavno.

Spletno oglaševanje v Sloveniji

Spletno oglaševanje je danes za podjetja vse bolj pomembno, če ne že nujno potrebno. Samo pomislite, kam ste se usmerili po informacije, ko se je v vas vspodbudila želja po nakupu nekega izdelka ali storitve? Kje ste iskali informacije, ko ste hoteli malo več izvedeti o tem? Prepričan sem, da ste večina odgovorila, “Na spletu”. Ja stric Google je ZAKON. 🙂

Ljudje smo se  danes navadili, da splošne informacije, ki nas zanimajo poiščemo na spletu. Zaradi tega vedenja je spletno oglaševanje potisnilo klasično oglaševanje v ozadje.

Danes so potencialni kupci predvsem na spletu, ko se jim porodi potreba po nakupu. Glede na to dejstvo se podjetja v Sloveniji vedno bolj lotevajo spletnega oglaševanja.

ZELO POMEMBNO!

V Sloveniji je pri spletnem oglaševanju zelo malo konkurence zato je tudi proračun za spletno oglaševanje lahko relativno majhen. Približno 20% podjetij izkorišča spletni oglaševalski prostor za svojo promocijo in prodajo izdelkov ali storitev, kar je prednost za vsa podjetja, ki se bodo oglaševala prek spleta.

Spletno oglaševanje in 4 najbolj uporabljene metode oglaševanja na spletu

Cilj se je oglaševati točno določeni ciljni skupini kateri se oglas prikazuje. Oglas vidijo samo tisti, ki jih sami določimo. Kriteriji omejitve oglaševanja so ponavadi glede na starost, regijo v kateri živijo, spol, ipd.

  • SMM (Social media marketing)

    Oglaševanje na socialnih omrežjih je danes med najbolj priljubljenimi in cenovno ugodnimi metodami oglaševanja, če imamo v mislih Facebook oglaševanje. V Sloveniji se je trenutno podjetjem smiselno oglaševati samo na Facebook in na YouTube socialnem omrežju kjer je največ slovenskih uporabnikov.

  • Google oglaševanje

    Google AdWords oglaševanje je zelo ciljno usmerjeno. Pri tem oglaševanju imamo kar nekaj različnih možnosti oglaševanja. Namen je, da uporabnike spleta preusmerimo na našo spletno stran in jih motiviramo ali prepričamo, da se odločijo za nakup.

    Preden se lotimo spletnega oglaševanja je potrebno vnaprej določiti strategijo komunikacije, predstavitve in način merjenja uspešnosti spletnih kampanj. Meritve in analizo lahko izvajamo z različnimi orodji med katerimi je najbolj priljubljeno orodje Google Analytics.

  • SEM (search engine marketing)

    Oglaševanje na spletu za iskalnike je med najpomembnejšimi metodami oglaševanja. Uporabniki spleta iščemo informacije v spletnem iskalniku in je iz tega razloga zelo pomembno, da smo vidni na prvi strani Googla. To dosežemo s kvalitetno optimizacijo spletne strani. Prav tako s kvalitetno optimizacijo spletne strani dosežemo nižjo ceno na klik pri Google oglaševanju oziroma zmanjšamo strošek oglaševanja.

  • Email marketing

    Spletno oglaševanje z Email marketing-om mora danes biti del oglaševalske strategije. Zelo uporabno marketinško orodje pri katerem je potrebno kar nekaj znanja, da bi bilo uspešno.

Uspešno spletno oglaševanje po meri vašega podjetja

Pokličite in izbrali bomo najbolj primerno in donosno oglaševanje.

Uspešno spletno oglaševanje po meri vašega podjetja

Pokličite in izbrali bomo najbolj primerno in donosno oglaševanje.

Spletno oglaševanje in kaj moramo upoštevati, ko se oglašujemo na spletu?

  • Donosnost investicije ROI (return on investment)

    Pred vsakim oglaševanjem je potrebno izračunati razmerje med stroškom oglaševanja in dobičkom.

    Spletno oglaševanje ROI

    Na podlagi tega izračuna bomo ugotovili kakšen je procent donosnosti investicije. Večji bo procent, bolj bomo zadovoljni. 🙂

  • Spletno oglaševanje in uspešnost merjenja

    Z merjenjem oglaševanja bomo ugotovili koliko smo se uspešno in premišljeno lotili marketinške kampanje. Če opazimo, da konverzij ni, klikov na oglas pa veliko, je potrebno nekaj ukreniti. Takrat lahko ustavimo oglaševalsko kampanjo ali spremenimo oglas in ponovno merimo.

    Pri tem merimo odstotek obiskovalcev, ki so:

    – prenesli e-priročnik,
    – pustiki kontakt,
    – se prijavili na e-novice,
    – kupili izdelek, ipd.

    To je samo nekaj primerov merjenja. Spletno oglaševanje bo na tak način bolj uspešno in donosno. Merjenje izvajamo ponavadi z orodjem Google Analytics.

  • Spremljati donosnost naložbe spletnega oglaševanja

    Spletno oglaševanje mora bazirati na tem, da je procent konverzije vedno večje od finančne naložbe. V nasprotnem primeru nima smisla oglaševati. Dobiček je ta, ki nas motivira, da se oglašujemo. Z orodjem Google Analytics ugotavljamo katera ključna beseda ali oglas nam ustvarja večje število konverzij in posledično dobiček. Prav tako bomo ugotovili, katera marketinška kampanja prinaša dobiček in katera izgubo.

    Da bi bilo spletno oglaševanje bolj uspešno in donosno si preberite nasvete, možnosti in podrobnosti pri Google AdWords oglaševanju, YouTube oglaševanju in Facebook oglaševanju.

Uspešno spletno oglaševanje v štirih korakih

  • Z oglasom pripeljemo potencialno stranko na našo spletno stran.

  • Na naši spletni strani ji predstavimo prednosti in rešitve, ki jih bo deležna, če se odloči za nas.

  • Potencialna stranka, ki vidi dodano vrednost izpolni obrazec za naročanje in nam posreduje svoj osebni ali poslovni kontakt.
  • Na posredovan kontakt stranko kontaktiramo in se dogovorimo za osebni sestanek.

Mobilno spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje na mobilnih napravah je danes zelo priporočljiva metoda oglaševanja saj se je uporaba pametnih telefonov povečala že na tak nivo, da so nekateri zanemarili uporabo računalnika in vse aktivnosti preusmerili na pametne telefone. Poleg tega imajo oglaševalci lažji pristop k potrošnikom in lažje vzpostavijo stik z njimi, kot prek računalnika, ker ima večina telefon vedno s seboj. Mobilno oglaševanje zaradi tega nima nekih časovnih in lokacijskih ovir.

Da bi bilo spletno oglaševanje na mobilnih napravah uspešno je pred tem nujno potrebno spletno stran pravilno optimizirati za mobilne naprave. Brez tega je mobilno spletno oglaševanje nesmiselno, ker bodo mobilni uporabniki ob kliku na oglas pristali na strani, ki ni uporabniku prijazna in jo bodo kar hitro zaradi tega zapustili.

Spletno oglaševanje
Rating: 5 - 6 reviews
Upravljavec spletnih mest uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.