Poslujte sodobno in donosno ter izberite spletno oglaševanje po vaši meri.
Spletno oglaševanje ima svoje prednosti
Spletno oglaševanje je cenovno dostopno vsakemu podjetju.
Gradnja na prepoznavnosti blagovne znamke.
Dvosmerna komunikacija s potencialnimi kupci.
Spoznavanje potrošniških potreb.
Pridobivanje večjega obiska na naši spletni strani.
Povečanje prodaje.
Nadzor nad porabo sredstev.
Prilagajanje in spremljanje komunikacij v realnem času.
Natančno ciljanje.
Natančno merjenje uspešnosti spletnega oglaševanja.
Spletno oglaševanje je danes nuja in ne prestiž, ker bomo le na tak način konkurenčni na trgu. Danes si kot podjetje skoraj ne smemo privoščiti, da ne uporabljamo oglaševanje na spletu, kot orodje za prodajo svojih izdelkov ali storitev. Digitalna tehnologija, uporabniško vedenje, nasičenost informacij, uporaba socialnih omrežij in še mnogo drugih faktorjev je močno vplivalo na trenutni potrošniški trg in posledično na oglaševanje na spletu.
Uporabniki spleta se danes zavedamo svoje moči. Splet nam omogoča, da javno objavljamo svoje izkušnje pri nakupu, komentiramo način prodaje ali ocenjujemo kakovost izdelka. Izpostavil sem samo nekaj primerov, kateri zelo vplivajo na prodajo. Potrebno je spremljati potrebe, vedenje in zadovoljstvo spletnih uporabnikov, ter na podlagi tega oblikovati strategijo spletne kampanje. Oglaševalec s pridobljenimi podatki ustvari učinkovito oglaševanje, ki je bolj zanimivo in prepoznavno.
Spletno oglaševanje v Sloveniji
Spletno oglaševanje je danes za podjetja vse bolj pomembno, če ne že nujno potrebno. Samo pomislite, kam ste se usmerili po informacije, ko se je v vas vspodbudila želja po nakupu nekega izdelka ali storitve? Kje ste iskali informacije, ko ste hoteli malo več izvedeti o tem? Prepričan sem, da ste večina odgovorila, “Na spletu”. Ja stric Google je ZAKON.
Ljudje smo se danes navadili, da splošne informacije, ki nas zanimajo poiščemo na spletu. Zaradi tega vedenja je spletno oglaševanje potisnilo klasično oglaševanje v ozadje. Danes so potencialni kupci predvsem na spletu, ko se jim porodi potreba po nakupu. Glede na to dejstvo se podjetja v Sloveniji vedno bolj lotevajo spletnega oglaševanja.
Najbolj uporabljene metode oglaševanja na spletu
Cilj se je oglaševati točno določeni ciljni skupini kateri se oglas prikazuje. Kriteriji omejitve oglaševanja so ponavadi glede na starost, regijo v kateri živijo, spol, ipd.
- SMM (Social media marketing)
Oglaševanje na socialnih omrežjih je danes med priljubljenimi in cenovno ugodnimi metodami oglaševanja, če imamo v mislih Facebook oglaševanje. - Google oglaševanje
Google oglaševanje je zelo ciljno usmerjeno. Je najbolj priljubljeno in najbolj donosno oglaševanje. - Email marketing
Zelo uporabno marketinško orodje pri katerem je potrebno kar nekaj znanja, da bi bilo uspešno.
Kaj moramo upoštevati, ko se oglašujemo na spletu?
- Donosnost investicije ROI (return on investment)
Pred vsakim oglaševanjem je potrebno izračunati razmerje med stroškom oglaševanja in dobičkom.Na podlagi tega izračuna bomo ugotovili kakšen je procent donosnosti investicije. Večji bo procent, bolj bomo zadovoljni. - Uspešnost merjenja
Z merjenjem oglaševanja bomo ugotovili koliko smo se uspešno in premišljeno lotili marketinške kampanje. Če opazimo, da konverzij ni, klikov na oglas pa veliko, je potrebno nekaj ukreniti. - Spremljati donosnost naložbe
Spletno oglaševanje mora bazirati na tem, da je procent konverzije vedno večje od finančne naložbe. V nasprotnem primeru nima smisla oglaševati.
Uspešno spletno oglaševanje v štirih korakih
Mobilno spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje na mobilnih napravah je danes zelo priporočljiva metoda oglaševanja saj se je uporaba pametnih telefonov povečala že na tak nivo, da so nekateri zanemarili uporabo računalnika in vse aktivnosti preusmerili na pametne telefone. Poleg tega imajo oglaševalci lažji pristop k potrošnikom in lažje vzpostavijo stik z njimi, kot prek računalnika, ker ima večina telefon vedno s seboj.
Mobilno oglaševanje zaradi tega nima nekih časovnih in lokacijskih ovir. Da bi bilo spletno oglaševanje na mobilnih napravah uspešno je pred tem nujno potrebno spletno stran pravilno optimizirati za mobilne naprave. Brez tega je mobilno spletno oglaševanje nesmiselno, ker bodo mobilni uporabniki ob kliku na oglas pristali na strani, ki ni uporabniku prijazna in jo bodo kar hitro zaradi tega zapustili.