Email marketingNenad Matić2018-09-01T18:18:34+00:00

Email marketing oglaševanje za sodoben način promocije

Predstavite se spletu na sodoben način in ponudite vaše storitve ali izdelke.

Pokličite in si zagotovite informacije o pravilnem Email oglaševanju.

Email marketing - storitve

  • Ohranjanje kontakta s strankami.

  • “Brezplačna” promocija storitve ali izdelka.

  • Direktni kontakt s potencialnimi kupci.

  • Email marketing je idealno orodje za učinkovito pospeševanje prodaje.

  • Merjenje uspešnosti nam omogoča optimizacijo kampanje.

  • Poveča se promet na spletno stran in boljše pozicioniranje spletne strani na Googlu.

  • Sodobna komunikacija s potencialnimi kupci.

Email marketing je v osnovi zavestno ustvarjanje željene reakcije ciljne skupine z oblikovanjem in ponujanjem določenih vrednosti. Je veda, ki raziskuje trge in uporabnike ter skuša z njimi ustvariti dobiček. Z marketingom želimo povezati produkt ali storitev s kupcem ter povečati povpraševanje in posledično dobiček.

Email marketing je oblika direktnega marketinga, kateri uporablja email kot orodje za komunikacijo med ponudnikom storitve ali izdelka in kupcem.

Email marketing uporabljajo podjetja, ki:

  • tržijo storitev ali izdelek,
  • želijo obveščati svoje obstoječe ali nove stranke o ugodnostih in novostih,
  • ohranjajo  kontakt s strankami,

  • promovirajo svojo storitev ali izdelek, ipd.

Uporaba elektronske pošte po starosti:

83% v starosti od 18 do 24 let 83%
76% v starosti od 25 do 34 let 76%
78% v starosti od 34 do 44 let 78%
75% v starosti od 44 do 64 let 75%

Kaj je potrebno upoštevati preden se lotimo email marketinga?

Zelo pomembno je, da vsak pošiljatelj reklamnih sporočil po elektronski pošti, ki so namenjena trženju, pridobi predhodno odobritev-soglasje prejemnika takšnih sporočil ter možnost, da se kadarkoli odjavi od prejemanja sporočil.

Področje neposrednega trženja s pomočjo elektronskih komunikacij urejajo celo trije zakoni in sicer zakon o:

  • elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
  • elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
  • varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Vizija nakupa našega bodočega kupca

Najprej ustvarimo spletno stran, ki ima kontaktne obrazce za pridobivanje novih kontaktov ali bodočih kupcev. Nato Email marketing vzpostavi kontakt z bodočim kupcem, ki se je vpisal v kontaktne obrazce na spletni strani. Pošljemo jim Email sporočilo v katerem opišemo dodatne informacije, nasvete, ekskluzivnost ponudbe, ipd. Priporočljivo je dodati kakšen video posnetek produkta ali storitve. Vedno se opisujejo prednosti za bodočega kupca.

V procesu se pojavijo kupci, ki produkt ali storitev naročijo takoj in kupci, katere je potrebno še malo spodbuditi k nakupu.

Vzpodbujamo jih s pošiljanjem tedenskih ali mesečnih E-novic in z njimi skušamo pridobiti zaupanje ter jih motivirati za nakup. Tudi vse tiste, ki so izvedli nakup ne smemo zanemariti. Tem kupcem pošljemo Email in jih vprašamo, če so zadovoljni z izdelkom. V istem sporočilu jim pošljemo še kakšna dodatna navodila ali nasvet za uporabo, jim ponudimo kakšen drug izdelek, ipd. Bisto je, da smo vedno v kontaktu s strankami. Zadovoljne srtanke se bodo same vračale in nas priporočale drugim.

Ne smemo pozabiti, da je vedno več uporabnikov, ki pregledujejo email sporočila na svojih mobilnih telefonih in ostalih mobilnih napravah zato je email marketing kampanjo potrebno temu prilagoditi. Pred tem pa moramo spletno stran optimizirati za mobilne naprave. Več o tem si preberite na strani Optimiziranje spletnih strani .

Z Email marketingom do večje prodaje

Email marketing ima zelo pomembno vlogo v prodajnem procesu. Z rednim pošiljanjem sporočil postopoma prepričamo tudi tiste prejemnike, ki na začetku niso pokazali nobenega zanimanja. Takšni prejemniki nas čez čas obiščejo in izvedejo nakup.Email marketing je idealno orodje za učinkovito pospeševanje prodaje. Zanj ne porabimo veliko časa, daje pa neverjetne rezultate. Premišljeno si pripravimo plan pošiljanja sporočil. Sporočila naj bodo vsebinsko povezana in se dopolnjevala, tako da prejemnikom že nakažemo kaj lahko v naslednjem sporočilu pričakujejo in kdaj ga bomo poslali. S tem ustvarimo email sekvence (avtomatsko pošiljanje sporočil), ki so se pokazale za najbolj učinkoviti način pri doseganje ponovnih nakupov.

Email marketing

Naši piškoti ne škodijo, a brez njih vam ne moremo omogočiti sodobnih funkcionalnosti. Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje statistike uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Prosimo, da s klikom na DA potrdite soglasje za uporabo piškotkov na naših straneh.Upravljavec spletnih mest na domeni studio-amaia.si, uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.Piškotki iz skupine 1 so nujni in se vedno naložijo. Če kliknete »Nastavitve piškotkov« in določite, da ne želite sledenja piškotkov iz skupine 2 in 3 potem se ti piškotki ne bodo naložili. Namestitev piškotkov iz skupin 2 in 3 lahko upravljate sami in potrdite s klikom na »Posodobitev nastavitev«. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov si lahko preberete na strani spletni piškotki. Vašo izbiro boste na tej napravi lahko vedno spremenili. Nastavitev piškotkov DA

Piškotki skupine 2

Analitični in funkcijski piškotki, s katerimi analiziramo promet na spletni strani. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili.

Piškotki skupine 3

Piškotki naših partnerskih storitev, kot so Facebook in Google. Ti piškotki omogočajo uporabo vtičnikov in funkcij na spletni strani, ki so povezane z njihovimi družbenimi omrežji in drugimi platformami ter za sledenje vaši uporabi njihovih storitev. Z uporabo spletne strani se strinjate z namestitvijo. Če se s tem ne strinjate, ustrezno označite in teh piškotkov ne bomo namestili. Lahko se zgodi, da vam v tem primeru nekatere zanimive funkcije spletne strani ne bodo na voljo.