Email marketing je oblika direktnega marketinga

Email marketing

Email marketing

Email marketing je v osnovi zavestno ustvarjanje željene reakcije ciljne skupine z oblikovanjem in ponujanjem določenih vrednosti. Z Email marketingom želimo povezati produkt ali storitev s kupcem ter povečati povpraševanje in posledično dobiček.

    Ali želite svetovanje?

    Obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi našega zakonitega interesa. Več o obdelavi lahko izveste tukaj.


    Prednosti Email marketinga

    Ohranjanje kontakta s strankami.

    Sodobna komunikacija s potencialnimi kupci.

    Direktni kontakt s potencialnimi kupci.

    Email marketing je idealno orodje za učinkovito pospeševanje prodaje.

    Merjenje uspešnosti nam omogoča optimizacijo kampanje.

    Poveča se promet na spletno stran in boljše pozicioniranje spletne strani na Googlu.

    Email marketing je v osnovi zavestno ustvarjanje željene reakcije ciljne skupine z oblikovanjem in ponujanjem določenih vrednosti. Je veda, ki raziskuje trge in uporabnike ter skuša z njimi ustvariti dobiček.

    Z marketingom želimo povezati produkt ali storitev s kupcem ter povečati povpraševanje in posledično dobiček. Email marketing je oblika direktnega marketinga, kateri uporablja email kot orodje za komunikacijo med ponudnikom storitve ali izdelka in kupcem.

    Email marketing uporabljajo podjetja, ki:

    tržijo na spletu storitev ali izdelek

    želijo obveščati svoje stranke o novostih

    ohranjajo kontakt s strankami

    promovirajo svojo storitev ali izdelek

    Kaj je potrebno upoštevati preden se lotimo email marketinga?

    Zelo pomembno je, da vsak pošiljatelj reklamnih sporočil po elektronski pošti, ki so namenjena trženju, pridobi predhodno odobritev-soglasje prejemnika takšnih sporočil ter možnost, da se kadarkoli odjavi od prejemanja sporočil.

    Vizija nakupa našega bodočega kupca

    Najprej ustvarimo spletno stran, ki ima kontaktne obrazce za pridobivanje novih kontaktov ali bodočih kupcev. Nato Email marketing vzpostavi kontakt z bodočim kupcem, ki se je vpisal v kontaktne obrazce na spletni strani. Pošljemo jim Email sporočilo v katerem opišemo dodatne informacije, nasvete, ekskluzivnost ponudbe, ipd. Priporočljivo je dodati kakšen video posnetek produkta ali storitve.

    Vedno se opisujejo prednosti za bodočega kupca. V procesu se pojavijo kupci, ki produkt ali storitev naročijo takoj in kupci, katere je potrebno še malo spodbuditi k nakupu. Vzpodbujamo jih s pošiljanjem tedenskih ali mesečnih E-novic in z njimi skušamo pridobiti zaupanje ter jih motivirati za nakup. Tudi vse tiste, ki so izvedli nakup ne smemo zanemariti.

    Tem kupcem pošljemo Email in jih vprašamo, če so zadovoljni z izdelkom. V istem sporočilu jim pošljemo še kakšna dodatna navodila ali nasvet za uporabo, jim ponudimo kakšen drug izdelek, ipd. Bisto je, da smo vedno v kontaktu s strankami. Zadovoljne srtanke se bodo same vračale in nas priporočale drugim.

    Ne smemo pozabiti, da je vedno več uporabnikov, ki pregledujejo email sporočila na svojih mobilnih telefonih in ostalih mobilnih napravah zato je email marketing kampanjo potrebno temu prilagoditi. Pred tem pa moramo spletno stran optimizirati za mobilne naprave. Več o tem si preberite na strani Optimiziranje spletnih strani .

    Z Email marketingom do večje prodaje

    Email marketing ima zelo pomembno vlogo v prodajnem procesu. Z rednim pošiljanjem sporočil postopoma prepričamo tudi tiste prejemnike, ki na začetku niso pokazali nobenega zanimanja. Takšni prejemniki nas čez čas obiščejo in izvedejo nakup.Email marketing je idealno orodje za učinkovito pospeševanje prodaje. Zanj ne porabimo veliko časa, daje pa neverjetne rezultate.

    Premišljeno si pripravimo plan pošiljanja sporočil. Sporočila naj bodo vsebinsko povezana in se dopolnjevala, tako da prejemnikom že nakažemo kaj lahko v naslednjem sporočilu pričakujejo in kdaj ga bomo poslali. S tem ustvarimo email sekvence (avtomatsko pošiljanje sporočil), ki so se pokazale za najbolj učinkoviti način pri doseganje ponovnih nakupov.

    Email marketing

    5/5 - (8)