YouTube oglaševanjeNenad Matić2018-08-02T12:01:32+00:00

YouTube oglaševanje za vse, ki se želite sodobno oglaševati

Se želite tudi vi predstaviti spletnim uporabnikom in ponuditi vašo storitev ali izdelek?

Pokličite, da se pogovorimo o podrobnostih vaših želja.

YouTube oglasevanje - storitev

  • Youtube ima velik potencial, da doseže največji odstotek prebivalstva.

  • YouTube oglaševanje omogoča natančno ciljanje na osnovi lokacije, interesov, ipd.

  • Plačate samo takrat, ko nekdo pogleda vaš oglas.

  • Merjenje uspešnosti YouTube oglaševanja.

  • Pridobivanje povratnih informacij s komentarji.

  • Učinkovitost video oglaševanja, da se lažje animira kupec in se odloči za nakup izdelka ali storitve.

  • Video bolje prodaja, kot katerakoli druga vsebina.

YouTube oglaševanje ponuja več možnosti oglaševanja in sicer predvajanje oglasa pred in med predvajanjem video posnetka ali kot prikaz oglasne pasice. V Sloveniji je stopnja konverzij pri YouTube oglaševanju še vedno slabša v primerjavi z oglaševanjem v Google AdWords iskalnem omrežju.

YouTube oglaševanje in njegove prednosti

YouTube je zelo popularno socialno omrežje, ki služi izmenjavi videoposnetkov. Uporabniki, ki so registrirani lahko te posnetke pregledujejo, ocenjujejo ali komentirajo. Tisti ki niso registrirani pa lahko posnetke samo pregledujejo. Uporabniki morajo pri nalaganju video posnetkov upoštevati pravila, ki jih določa YouTube. Naložijo se lahko avtorski video posnetki ali posnetki, ki niso avtorski in imajo dovoljenje avtorja. Prepovedano je nalaganje pornografskih posnetkov, posnetkov, ki vsebujejo nasilje in podobno. YouTube si pridržuje pravico za brisanje, uporabo in spremembo naloženih vsebin.

V Sloveniji YouTube kanal uporablja približno 1.170.000 uporabnikov.

73% uporabnikov interneta
28% uporabnikov na pametnih telefonih
46% uporabnikov na tabličnih računalnikih

Uporaba videa za trženje je v svetu že kar nekaj časa v vzponu vendar je vseeno oglaševanje s pomočjo videa v Sloveniji še vedno neznanka za mnoga podjetja.

Ljudje smo vizualna bitja in se na vizualno privlačne vsebine odzovemo pozitivno. YouTube oglaševanje med drugim uporabljajo za svojo promocijo tudi filmski in glazbeni avtorji, politiki in drugi.

Google oglaševanje  za video omogoča vsem podjetjem razvoj video kampanje na Youtubu.

Youtube oglaševanje in nekatere njegove prednosti

  • Doseg

    Youtubu vsak mesec obišče več kot 1 milijarda obiskovalcev, ki si ogledajo več kot 6 milijard ur video posnetkov. Od vseh razpoložljivih tržnih kanalov ima Youtube velik potencial, da doseže največji odstotek prebivalstva. Če imate postavljen video posnetek na vaši spletni strani vam to poveča obisk za 20%.

  • Ciljno oglaševanje

    Pomembno je, da se doseže ciljna skupina, ki je za določeno podjetje zanimiva.
    YouTube oglaševanje omogoča natančno ciljanje na osnovi lokacije, interesov, ipd.

  • Nadzor nad stroški

    Plačate samo takrat, ko nekdo pogleda vaš oglas. Oglasi se lahko ustavijo ali pavzirajo.

    YouTube oglaševanje omogoča različne oglaševalske formate in sicer:

    – YouTube video oglas
    – Pre roll oglas
    – Oglas v okviru videoposnetkov
    – Oglaševani video oglasi
    – Opombe kot oglasi
    – Mobilni oglasi

  • Nastavitev proračuna za YouTube oglaševanje

    Fleksibilen pay-per-view (PPV) oz. plačilo na ogled omogoča nastavitev tedenskega proračuna in določitev najvišjega zneska, ki ste ga pripravljeni plačati za ogled – cost-per-view (CPV) oz. strošek na ogled.

  • Možnost deljenja videa

    Če je gladalcu video posnekov na YouTube video zanimiv ima možnost ta video deliti z ostalimi. S tem močno poveča doseg video posnetka.

  • Merjenje uspešnosti oglaševanja

    YouTube oglaševanje ves čas oglaševanja omogoča merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij. S tem se ugotovi ali je s tem dosežena ciljna skupina katero je oglaševalec imel cilj doseči. Google AdWords oglaševanje omogoča dostop do teh poročil, ki med drugim vsebujejo koliko ljudi je videlo video posnetek, iz kje prihajajo, ipd.

  • Prilagodljivost glede na merjenje uspešnosti

    Po analizi uspešnosti se ugotovijo oziroma spoznajo potrebe in želje gledalcev. S tem spoznanjem se lahko oglaševalska akcija prilagodi željeni ciljni skupini po njihovih željah in potrebah. S tem se močno poveča interakcija.

  • Pridobivanje povratnih informacij

    Komentiranje video posnekov s strani gledalcev je lahko kritično ali pozitivno. V vsakem primeru je koristna informacija oziroma odziv ljudi na oglas, ki koristi pri razvoju storitve ali izdelka, ki se oglašuje. Ne smemo brisati kritičnih komentarjev, če le ti niso res neprimerni. Odgovarjamo na komentarje tako pozitivne, kot tudi kritične in s tem pridobimo mnogo več, kot če to sploh ne počnemo.

  • Učinkovitost

    Z video oglaševanjem se lažje animira kupec, da se odloči za nakup izdelka ali storitve. Video bolje prodaja, kot katerakoli druga vsebina.

Pri ustvarjanju video posnekov je potrebno upoštevati, da so posnetki čimbolj kreativni in všečni ciljni skupini, kateri so namenjeni. Le tako bo ciljna publika posnetek samoiniciativno želela deliti s svojimi prijatelji in znanci, ter s tem posledično povečevala doseg video posnetka z ostalimi.

Kako deluje YouYube oglaševanje?

  • TrueView in-stream (V okviru pretočnega videa)

    Oglasi se prikazujejo v YouTube socialnem omrežju in pri videoposnetkih, igrah in aplikacijah v prikaznem omrežju. Oglasi se začnejo avtomatično predvajati pred predvajanjem video posnetka s tem, da se spodaj na posnetku pojavi pasica, ki odšteva 5 sekund predvajanja oglasa. Po 5-tih sekundah lahko gledalec preskoči oglas ali ga pogleda do konca. Oglaševalec plača le oglase, ki so bili pogledani in ne plača oglasov, ki jih je gledalec preskočil. Pri tem velja pravilo, da video oglas ne sme biti krajši od 11 sekund. Omejitve navzgor ni, je pa priporočljivo, da video oglas ni daljši od 3 minute. Spremni oglas je velikosti 300 x 60, ki nima omejitve besedila oglasa. Cilj klika je naša spletna stran. Je najbolj popularno in tudi najbolj učinkovito YouTube oglaševanje.

    YouTube oglaševanje v okviru pretočnega videa

  • TrueView in-search (V okviru iskanja)

    Oglasi se prikazujejo v iskalnih rezultatih YouTube socialnega omrežja in se predvajajo ob kliku na oglas. Trajanje video posnetka je lahko neomejeno. Tu imamo možnost štirih predoglednih sličic. S klikom na sličico se aktivira video posnetek. Omejitev besedila oglasa (max. 25 znakov za naslov, max. 35 znakov za vsako vrstico oglasa). S klikom prekrivnih elementov s pozivi k dejanju se odpre naša spletna stran.

    YouTube oglaševanje v okviru iskanja

  • TrueView in-display (V okviru prikaza)

    Oglasi se prikazujejo v YouTube socialnem omrežju, kot predlogi ali prekrivni oglasi v video posnetku. Prikazujejo se tudi v vsebini prikaznega omrežja in se predvaja ob kliku na oglas. Trajanje video posnetka je lahko neomejeno. Tu imamo prav tako možnost štirih predoglednih sličic. S klikom na sličico se aktivira video posnetek. Omejitev besedila oglasa (max. 25 znakov za naslov, opis pri predlogih ni prikazan). S klikom prekrivnih elementov s pozivi k dejanju se odpre naša spletna stran.

    YouTube oglaševanje v okviru prikaza

Oglaševalec plača, če si gledalec video oglas pogleda do konca.

Konec se razume za oglase, ki so:

– krajši od 30 sekund (med 11 in 30 sekundami predvajanja)
– daljši od 30 sekund (vsaj 30 sekundami predvajanja)
– daljši od 30 sekund (ogled celotnega video oglasa)

V teh treh primerih se oglasni video smatra kot ogledan in se zaračuna oglaševalcu.
Video predstavitev podjetja in s tem izdelkov in storitev je sedanji trend in prihodnost komunikacije na spletu.

Merjenje uspešnosti Youtube oglaševanja

YouTube oglaševanje nam omogoča natančno merjenje in analizo oglaševanja.

Pri merjenju uspešnosti se je izkazalo, da:

  • ljudje raje gledajo video posnetek, kot berejo,
  • se bo 25% ljudi prej odločilo za nakup, če bo opazili video na strani pa čeprav si ga ne bodo ogledali,
  • se po ogledu video posnetka do 5-krat več ljudi odloči za nakup.

Kako posneti video in kaj je pomembno upoštevati za večjo gledanost?

Pokličite in pogovorili se bomo, kako vam lahko pomagam.

Možnost uporabe YouTuba

YouTube kanal še naprej raste in se vedno bolj prilagaja predvsem uporabnikom pametnih telefonov in smart televizijskim sprejemnikom.

Nekatere uporabne možnosti, ki jih ponuja YouTube kanal

  • V živo Live

    YouTube ponuja možnost prenašanja video vsebin v živo.

  • Ogled YouTube video posnetkov prek smart televizijskega sprejemnika

    Video se predvaja na celem zaslonu, brez komentarjev in drugih spletnih vsebin.

  • Stabilizacija amaterskih video posnetkov

    YouTube urejevalnik lahko posneti video, ki skače zaradi tresoče se roke ali zaradi kakšnega drugega dejavnika z vašega videa odstrani in s tem stabilizira video oziroma ga umiri.

  • Ustvarjanje boljših video posnetkov

    Youtube vsebuje orodja, ki pomagajo izboljšati naloženi video posnetek. Pri tem nam svetuje kako izboljšati produkcijo, predlaga gumbe za na vašo spletno stran, ipd.

  • Glasba

    YouTube ponuja različne popularne video spote glasbenih skupin.

Vlog na YouTube

Vlog pomeni video blog. To je podobno kot pri tekstovnih blogih s tem, da se tu vsebina izključno prikazuje s pomočjo video predstavitve. Prikazuje jo Vloger (en govorec), ki posname svoj govor s kamero in temu posnetku doda efekte, glasbo, slike, povezave, ipd.

Vlog ponuja podjetjem priložnost, da se predstavijo z video posnetki, ki jih sami ustvarijo. Uporabniki YouTube kanala pa imajo možnost te video posnetke pregledovati, deliti in komentirati. Delitev video vsebine je zelo pomembna, ker s tem podjetje doseže širše občinstvo s predstavitvijo svojega izdelka ali storitve. Da bi vspodbudili deljenje moramo video posnetek premišljeno ustvariti, da bo zanimiv in zabaven ter vspodbudil čustven odziv. Uporabniki spleta imajo potrebo obveščati svoje “prijatelje” o vsebinah, ki so za njih zanimive in s tem na nek način izražajo svoje vrednote.

Kaj je viralnost?

Viralnost sporočila, videa ali slikovne vsebiname zelo vpliva na vedenje gledalcev. To pomeni, da z viralnim učinkom dosežemo tako visoko stopnjo všečnosti vsebine, da si jo v primeru videa gledalci delijo s skoraj vsemi svojimi prijatelji. Pri videu viralnost dosežemo tako, da ustvarimo kratek video 15 do 60 sekund s tem, da se osredotočimo na pomembnost vsebine v prvih petih sekundah. Video ne potrebuje oglasne vsebine. Potrebuje kreativno vsebino, ki bo presenetljiva, zabavna, unikatna in tako všečna, da bodo gledalci imeli potrebo jo deliti naprej. Ne smemo pozabiti na atraktivni naslov video posnetka in predogledne slike.

YouTube video naj bo del spletne strani

Povprečen čas ogleda strani je 27 sekund, kar je premalo, da bi se obiskovalce prepričalo v nakup zato obiskovalcem ponudite nekaj posebnega in jih dlje časa zadržite na svoji spletni strani. YouTube video na vaši spletni strani je idealna rešitev tega problema. Z videom boste obiskovalce zagotovo zaposlili in hkrati informirali. Obiskovalci pridejo na spletno stran po koristno informacijo. Želijo občutiti povezanost z vašim podjetjem, ter se na podlagi tega odločajo za nakup ali sodelovanje.

Pripravljen video se uporabi v sklopu Google oglaševanja vendar je potrebno upoštevati, da video ne presega dolžine 1 minute, ker gledalci hitro izgubijo fokus.

Čim prej si zagotovite kvaliteten obisk spletne strani in si s tem povečajte čas ogleda strani. S tem si boste pridobili veliko bonitet. Daljši čas ogleda spletne strani vpliva na kvaliteto spletne strani, ki jo določi Google. Boljšo oceno kakovosti pridobite, bolj se boste pozicionirali v iskalnih rezultatih Googla ter cenejše oglaševali.